سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:28 - سه شنبه 28 مرداد 1399

واسطه‌ها و دلال‌هایی که با ژن خاص به جان مردم افتادند

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از واسطه‌ها و دلال‌ها با ژن خاص و بعضی دیگر با زدوبندهای خاص به جان مردم و کشور افتاده‌اند.

به گزارش اصفهان شرق؛ حسینعلی حاجی‌دلیگانی با اشاره وضعیت اقتصادی جامعه و گرانی اجناس اظهار داشت: عمده گرانی‌هایی که می‌بینیم وقتی بررسی ‌می‌کنیم، می‌بینیم تعدادی از افرادی که پولدار هستند و یا افرادی که آن چنان پولی هم ندارند ولی نقش‌شان نقش واسطه‌گری و دلالی است، با سوءاستفاده از موقیعت‌ها و وضعیت کرونایی کشور به همه چیز فکر می‌کنند جز انسانیت و درک شرایط همنوع را ندارند و بدتر از زالو به جان مردم افتادند و خون مردم را می‌مکند.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: میلگرد، آهن‌آلات و ورق تولیدی داخل کشور بین آن قیمتی که فولاد مبارکه و ذوب آهن و یا سایر واحدها می‌فروشند با قیمتی که دست مصرف‌کننده واقعی می‌رسد در هر کیلو برابر است با دو برابر آن عددی که آن واحد تولیدکننده تولید و عرضه می‌کند و این دو برابری یک دوم آن به عنوان سود است و از هر چیزی حرام‌تر است که به جیب دلال‌ها و واسطه‌ها می‌رود.

وی با بیان این‌که برخی از واسطه‌ها و دلال‌ها با ژن خاصی و بعضی دیگر با زد و بندهای خاص به جان مردم و کشور افتادند، خاطرنشان کرد: در اینجا کمبود قانون نداریم، بعضی از دستگاه‌ها و برخی از نظام‌نامه‌ها و روش‌های جاری وزارتخانه‌ها این حالت را به وجود آورده است.

حاجی‌دلیگانی عنوان کرد: ما در مجلس برنامه داریم برای تحقیق و تفحص و به نوعی وزاری مربوطه را خواستن و دنبال کردن این‌که چرا چنین شرایطی را برای کشور به وجود آوردند.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.