سرویس: غیر تولیدی 06:17 - دوشنبه 27 مرداد 1399

پایان چشم انتظاری پدر شهید پس از 373 ماه

عباس بیدرام پدر شهید بزرگوار حسین بیدرام از فرماندهان و شهدای دفاع مقدس راه آسمان را به جان نظر کرده و به فرزند شهید خود پیوست.

به گزارش اصفهان شرق؛ عباس بیدرام پدر شهید بزرگوار حسین بیدرام از فرماندهان و شهدای دفاع مقدس راه آسمان را به جان نظر کرده و به فرزند شهید خود پیوست.

شهید حسین بیدرام در چهارمین روز فروردین‌ماه سال 1340 در گرگاب متولد شد، تا زمان سربازی به کشاورزی مشغول بود و پس از آن با آغاز جنگ تحمیلی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شتافت.

شهید بیدرام در همه عملیات‌هایی که می‌توانست شرکت فعال داشت و به همین دلیل خیلی زود در رده فرماندهان گردان امام حسین (ع) لشکر ۱۴ امام حسین (ع) وارد شد و در عملیات‌های مختلفی از جمله خیبر، صاحب‌الزمان (عج) و کربلای ۱۰ رشادت و دلاوری از خود نشان داد.

شهید حسین بیدرام سرانجام پس از ۸ سال حضور فعالانه در جبهه‌های دفاع مقدس در ۲۷ تیرماه سال۶۸ به نظرگاه وجهه الله شتافت تا در قهقه مستانه خود و شادی وصولش، نزد پروردگار خود روزی بگیرد.

 گفتنی است، امروز، حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار و عضو هیأت رئیسه در مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت این پدر شهید را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«خبر درگذشت پدر معظم، ابوالشهید مرحوم حاج عباس بیدرام موجب تأسف و تأثر عمیق گردید.

به یقین روح بلند آن اسوه استقامت و ایثار که در راه رضای معبود و پاسداری از آرمان‌های اسلام و انقلاب از برترین سرمایه خود گذشت و فرزندی برومند همچون سردار شهید حسین بیدرام فرمانده شجاع گردان امام حسین(ع) را هدیه به خدای سبحان کرد، در جوار رحمت حق و روح قدسی شهدای عزیز آرام گرفته است.

اینجانب با اهدای درود به ارواح طیبه شهدا، درگذشت آن فقید سعید را به مردم شریف شهر گرگاب، خانواده معظم شهید و بستگان محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را برای آن مرحوم مسألت می‌کنم».

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.