سرویس: اجتماعی 16:50 - شنبه 25 مرداد 1399

با ما از تکنولوژی دنیا آگاه شوید؛

نوبشو، برندی موفق در موتور جستجوی کالا/ جزییات

نوبشو، نام پلتفرم جدیدی است که بعنوان موتور جستجوی کالا فعالیت می کند و در زمان کوتاهی در میان دیگر موتور جستجوی کالاهای ایرانی محبوب شده است .

به گزارش اصفهان شرق، نوبشو، برندی موفق در موتور جستجوی کالا

نوبشو، نام پلتفرم جدیدی است که بعنوان موتور جستجوی کالا فعالیت می کند و در زمان کوتاهی در میان دیگر موتور جستجوی کالاهای ایرانی محبوب شده است .

موفقیت نوبشو وابسته به چند ویژگی خاص می باشد :

  • نوبشو بصورت دقیق وابسته به نیاز کاربران طراحی شده است .
  • سادگی کار برای نوبشو یک اولویت است. نوبشو از هرگونه پیچیدگی دوری کرده .
  • نوبشو مشکلات پلتفرمهای مشابه را در در پلتفرم خود حل کرده است .
  • نوبشو از طریق ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ به توسعه و رشد کسب و کار شما کمک می کند.
  • نوبشو، انتخاب محصول را برای کاربران ساده تر کرده است .

 

همانطور که می دانید یک موتور جستجوی کالا باید دقیق بوده و بنا به نیاز کاربر طراحی شده باشد . خوشبختانه نوبشو در این زمینه عملکرد خوبی داشته . به دقت مهندسی شده و طراحی این پلتفرم کاربر محور می باشد .

اصل ضابطه مند بودن نوبشو یکی از جذاب ترین قسمت ها می باشد. اگر شخصی ضابطه مند می باشد می توانید در نوبشو فعالیت موفقی داشته باشید اما اگر شخصی رابطه مند می باشد به احتمال زیاد نمیتوانید با تنها “رابطه مندی” جائی در این پلتفرم جدید و موفق پیدا کنید . خریداران و فروشندگان حرفه ای می دانند یک پلتفرم ضابطه مند چقدر می تواند در موفقیت و رضایت دو طرف نقش صحیح بازی کند.

فروشندگانی که خدمات و محصولات با کیفیت ارائه نمی دهند بصورت خودکار پس از مدتی با نظر کاربران از سیستم حذف خواهند شد .

نوبشو بصورت مشخص ساده است و همه چیز را ساده کرده . نه بخاطر اینکه سادگی کار با نوبشو لذت بخش است. تنها به این دلیل که سادگی کار با نوبشو نشئت گرفته از احترام این پلتفرم برای کاربران آن است . سیاست حفظ و ذخیره زمان کاربران در نوبشو با طراحی ساده و سادگی کار با این پلتفرم آمیخته شده است و کاربر در قیاس با دیگر موتورهای جستجوی کالا زمان بسیار کمتری را صرف خود یادگیری پلتفرم می نماید. فیلمهای آموزشی کوتاه و ذات ساده ی پلتفرم زمان کاربران را ذخیره می نماید .

خوشبختانه طراحان و کارشناسان نوبشو با بررسی دقیق دیگر پلتفرمها اقدام به رفع مشکلات آنها نموده و نسخه ای بهینه را در نوبشو که دارای کمترین اشکالات است طراحی نموده اند . در این زمینه دقت نوبشو مثال زدنی است که شما دقیقاً آنچه را که جستجو می کنید به دست می آورید .

خوشبختانه نوبشو به رشد و توسعه موفق کسب و کار کمک می کند . در این خصوص نوبشو مارکتینگ وارد بازی می شود و با ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ نظیر تولید محتوای بهینه، طراحی سایت و سئو زمینه رشد و توسعه کسب و کار را برای افرادی که به دنبال توسعه کسب و کار خود هستند فراهم می کند. نوبشو مارکتینگ بصورت مشخص خدمات خود را با قیمت بسیار رقابتی و مناسب تر نسبت به دیگر پلتفرمها ارائه می دهد .

در نوبشو مارکتینگ سرعت ارائه خدمات نیز متفاوت است. در زمینه تولید محتوا می توانید ده ها سفارش را در همان روز دریافت کنید .

خدماتی نظیر افزایش طبیعی فالوورها اینستاگرام و روشهای هدفمند برای جذب فالوور و ممبر در تلگرام نیز وجود دارد که می توانید آنها را نوبشو مارکتینگ مشاهده نمائید .

اما یکی دیگر از بخشهای خاص نوبشو، ژورنال اطلاعاتی این پلتفرم است. در بسیاری از پلتفرمها خریداران در زمان خرید گمراه شده و در انتخاب محصول به دلایل گوناگون دچار تردید می شوند. ژورنال نوبشو با ارائه بیش از 2000 مقاله کاملاً رایگان که بسیاری از آنها برای اولین بار به زبان فارسی نگارش شده اند، اطلاعات جامعی را در خصوص محصولات و برندهای مختلف، ویژگی ها و ضعف هرکدام ارائه کرده است .

 

از لوازم جانبی گرفته تا لوازم آرایشی بهداشتی و پوشاک و لوازم منزل و آشپزخانه، اطلاعات جامعی در اختیار کاربران قرار می گیرد و می توانند با مراجعه دقیق به این اطلاعات انتخاب راحت تری را برای خرید محصولات داشته باشند .

پیشنهاد ما در میان موتورهای جستجوی کالا، موتور جستجوی نوبشو است. این موتور به دقت و با خلاقیت طراحی شده است. بنظر می رسد ارزشی برای کاربران قائل است که پیش از این در میان دیگر موتورهای جستجو مشاهده نشده است. پیشنهاد میکنیم خودتان تست کنید!

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.