سرویس: غیر تولیدی 14:10 - شنبه 25 مرداد 1399

شناسایی ۲۲۴۵ مبتلای جدید به کرونا/ جان‌ باختن ۱۶۱ بیمار در ۲۴ ساعت

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 2245 بیمار جدید مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۴۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند که ۹۴۳ نفر از آنها بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۴۱ هزار و ۷۰ نفر رسید.

به گفته لاری، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۹ هزار و ۴۹۲ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تا کنون ۲۹۵ هزار و ۶۳۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

وی ادامه داد: ۳۹۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند وتا کنون دو میلیون و ۸۳۶ هزار و ۲۵۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری خاطرنشان کرد: استان‌های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: همچنین استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.