سرویس: اخبار شهرستان 10:53 - سه شنبه 21 مرداد 1399

مردم کویر باز هم به عشق علی پای کار آمدند؛

کمک های مومنانه مردم جرقویه سفلی در دهه ولایت و امامت ادامه یافت

در شب عید سعید و فرخنده غدیر، تعداد ۷۴ بسته غذائی هر بسته به ارزش دویست و سی هزار تومان و دو مورد کمک نقدی به مبلغ۴۰۰هزارتومان به نیازمندان تقدیم شد.

به گزارش اصفهان شرق،

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه علی‌امیرالمومنین واولاده المعصومین علیهم السلام

با شکر و سپاس فراوان به پیشگاه خداوند عزوجل در لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در گام دوم رزمایش کمک مومنانه در عید سراسر نور غدیر خم به همت خادمان هیات حضرت زهرا سلام الله علیها و همیاری و کمک جدی کانون فرهنگی هنری انتظار و پایگاه مقاومت بسیج شهید صدوقی نصراباد و با همدلی و مساعدت خیرین عزیز و بزرگوار اقدامات شایسته ای در راه شاد کردن شیعیان صورت گرفت و بسته های معیشتی بین فقرا و نیازمندان توزیع و صدها نفر از دوستداران امیر مومنان از اطعام غدیر بهره مند شدند.

به حول و قوه الهی در شب این عید سعید و فرخنده تعداد ۷۴ بسته غذائی هر بسته به ارزش دویست و سی هزار تومان شامل‌۷قلم‌(برنج،گوشت قرمز، روغن ،ماکارونی ،سویا، رب گوجه و تن ماهی) و دو مورد کمک نقدی به مبلغ۴۰۰هزارتومان به نیازمندان تقدیم شد.
همچنین به منظور بهره مندی از اطعام عید سعید غدیر در سه نوبت (شب . ظهر و عصر ) با توزیع تعداد ۶۱۳ پرس غذای گرم از شیعیان و محبان امیر مومنان پذیرایی شد.
در جشن عید ولایت نیز قرعه کشی مسابقه مکتب سلیمانی سرباز ولایت برگزار به ده نفر از شرکت کنندگان در مجموع مبلغ یک میلیون تومان اهدا شد.

ضمن تقدیر و تشکر از همه عزیزانی که به انحاء مختلف با بذل مال و یا صرف وقت و پیگیری قدمی در اجرای این رزمایش خدا پسندانه بر داشتند به ارواح رفتگان همه بانیان خیر و دست اندرکاران جمع آوری و توزیع سوره حمد و تو حید و سه صلوات هدیه می کنیم.
اجر همه با مولای متقیان امیر مومنان حضرت علی علیه السلام.

انتهای پیام/ ولی الله عرب مختاری

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.