سرویس: اخبار شهرستان 19:55 - جمعه 17 مرداد 1399

شهردار شهر تودشک خبر داد:

کلنگ زنی ۲۴۲ واحد مسکن در شهر تودشک/ جوانان شرق اصفهانی چشم به ساخت مسکن هستند

شهردار شهر تودشک از کلنگ زنی پروژه احداث ۲۴۲ واحدی در قالب طرح اقدام ملی مسکن شهر تودشک با حضور مسئولان خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق، روز گذشته در آئینی کلنگ عملیات اجرایی پروژه مسکونی 242 واحدی طرح اقدام ملی شهر توشک توسط وزیر راه و شهرسازی به زمین زده شد.

شهردار شهر تودشک در حاشیه این مراسم در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به اینکه این طرح در راستای نیاز جوانان به انجام رسید، اظهار کرد: یکی از مشکلات جوانان شرق اصفهان، تامین مسکن بوده و در این خصوص و در راستای نیاز جوانان شرق اصفهان به ویژه شهر تودشک، طرح کلنگ زنی از 242 واحد مسکونی به صورت پایلوت با حضور مسئولان محلی تودشک انجام شد.

محمد رضا مجلسی عنوان کرد: در سال های گذشته، زمین هایی به منظور ساخت مسکن ویلایی در شهرهای کوچک رونق داشت ولی در این طرح منازل به صورت دو طبقه در بخشی از شهرها قرار است انجام شود و دلیل اصلی که توسط مسئولان عنوان می شود، کاهش زمین در سال های آینده خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری مسئولان بنا به درخواست جوانان تودشکی در زمینه مسکن، به وفور مطرح و این درخواست از استاندار به وزیر و مسئولان ذیربط ارائه شد و امیدواریم کلنگ زنی این واحد های مسکونی، نویدی برای مسکن دار شدن جوانان باشد.

شهردار تودشک با اشاره به اینکه، مسکن یکی از مسائل مهم در راه تسهیل ازدواج هست، متذکر شد: جوانان از سرمایه های مهم برای ما به شمار می روند و از خانواده تا جامعه، همه برای حل مشکلات این قشر قدم بر می دارند و این نکته را باید یاداور شویم که مسئولان محلی اماده شنیدن مشکلات مردم و جوانان هستند و آنچه در توان ما باشد برای تسهیل مشکلات مردم، انجام خواهیم داد.

تعداد پلاک برای واگذاری در این پروژه، ۱۲۱ پلاک زمین است. هر پلاک به دو نفر به صورت اجاره واگذار می‌شود که در مجموع ۲۴۲ واحد در ۱۰ هکتار زمین ساخته خواهد شد.

این قطعه‌ها پس از اخذ پروانه ساخت و آغاز عملیات اجرایی از سوی متقاضی، در قالب فروش اقساطی پنج ساله و با دو سال تنفس واگذار خواهد شد.

بنا به گزارش ایمنا، با توجه به اینکه تودشک از شهرهای با جمعیت کمتر از ۵۰ هزار نفر است، ساخت واحدها به صورت ویلایی طراحی شده و زیربنای مفید هر واحد ۸۰ تا ۱۰۰ متر است. به ازای هر یک واحد مسکونی ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات با سود ۱۸ درصد به متقاضی ارائه خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.