سرویس: غیر تولیدی 13:02 - دوشنبه 13 مرداد 1399

تعطیلی استخرهای اصفهان در روز‌های قرمز کرونایی

۱۲ استخر برای بازگشایی از هیأت شنای استان اصفهان استعلام گرفته‌اند اما استخرها در روز‌هایی که وضعیت اصفهان قرمز است، تعطیل می‌شوند.

به گزارش اصفهان شرق؛ پیمان گرامی در مورد فعالیت‌ استخر‌ها در اصفهان اظهار داشت: ۷ تیر ماه آخرین پروتکل بهداشتی جهت بازگشایی استخر‌ها به هیأت‌های شنا ابلاغ شد و بعد از برای بازگشایی استخر‌ها مجوز صادر شد.

رئیس هیأت شنا استان اصفهان افزود: ۱۲ استخر جواب استعلام خود را از هیأت شنا استان اصفهان گرفتند که ۱۰ استخر سرپوشیده و ۲ استخر سرباز بودند؛ از این ۱۲ استخر، ۴ استخر استعلام شبکه بهداشت را به ما ارائه دادند و بقیه نیز در حال گرفتن مجوز هستند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۲ استخر در اصفهان باز کرده بودند و ۴ استخر که مجوز بهداشت را گرفته بودند، از نظر هیأت شنا مورد تأیید بودند.

گرامی تصریح کرد: وضعیت اصفهان اکنون قرمز شده است، روز‌هایی که وضعیت قرمز است، استخر‌ها تعطیل می‌شود و در سایر روز‌ها استخر‌ها با استعلام از بهداشت و اداره کل ورزش و جوانان بازگشایی می‌شوند.

رئیس هیأت شنا استان اصفهان در مورد نظارت بر استخر‌ها گفت: بحث نظارت بر استخرها در وظایف هیأت شنا وجود دارد اما بحث نظارت بر استخر‌ها در زمان بیشتر در حوزه هیأت پزشکی ورزشی است.

وی در پایان با اشاره به تمرینات ملی‌پوشان اصفهانی بیان داشت: شناگران اصفهانی تیم ملی در روز‌هایی که وضعیت قرمز نیست برای آماده‌سازی خود جهت کسب سهمیه المپیک در استخر سرباز تمرینات خود را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.