سرویس: سیاسی » دولت و مجلس 07:32 - چهارشنبه 07 خرداد 1393

نماینده مردم فلاورجان در مجلس:

استیضاح وزیر نیرو 2 هفته دیگر انجام می‌شود

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست استیضاح وزیر نیرو در دستور کار قرارگرفته و تا دو هفته دیگر انجام می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق: سید ناصر موسوی لارگانی در ارتباط با استیضاح وزیر نیرو اظهار کرد: استیضاح وزیر نیرو را ماه پیش امضا کردیم که تنها نمایندگان اصفهان نبودند و نمایندگانی از استان‌های دیگر نیز موافقت خود را برای انجام استیضاح وزیر اعلام کردند.

وی افزود: مشکلی که ما اعلام کردیم در خصوص موضوع آب است با توجه به اینکه در حال حاضر اصفهان با مشکل جدی روبه‌رو بوده و تابستان امسال گرم‌ترین تابستان را نسبت به سال‌های گذشته داریم بدون شک در صورت عدم رسیدگی به این موضوع با چالش‌های بسیاری در این موضوع می‌شویم.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تذکری در این خصوص به وزیر نیرو داده‌ام، تصریح کرد: با توجه به اعتراضات در خصوص مشکلات آب از سوی نمایندگان تصمیم بر این شد تا استیضاح وزیر نیرو در دستور کار قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای تونل بهشت‌آباد پروژه‌ای است که نزدیک به 14 سال کار کارشناسی بر آن انجام‌شده اما با متوقف شدن آن مشکلات بسیاری پیش روی اصفهانی‌ها در ارتباط با تأمین آب است که وزیر نیرو در این خصوص پاسخگو باشد.

با توجه به اینکه کاری که نزدیک به 14 سال است کار کارشناسی بر آن انجام می‌شود و انتقال آب از بهشت‌آباد با تونل به اصفهان در حال حاضر مشکلات بسیاری را برای اصفهان به همراه خواهد داشت.

موسوی اضافه کرد: درخواست استیضاح وزیر نیرو در دستور کار قرارگرفته و با توجه به عدم برگزاری جلسه مجلس در هفته آینده تا 2 هفته دیگر این کار انجام می‌شود.
منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.