اصفهان شرق

این رنگ از خوراکی ها، در آرامش اعصاب معجزه می کند

کدخبر: 20089
1393/03/07 در ساعت 04:02

به گزارش اصفهان شرق: رنگ سبز، رنگی‌ است آرامش بخش و با دیدن این رنگ شما احساس آرامش می‌کنید و از وجودش لذت می‌برید و جالب اینجاست که همین رنگ زیبا و آرامش بخش علاوه بر این که شما را در ظاهر جذب می‌کند و شما از آن لذت می‌برید خواص درمانی بسیاری نیز دارد و برای جسمتان مفید است. در واقع هر چیز سبزی که شما می‌بینید این خاصیت را داراست و این در مورد میوه‌ها و سبزیجات سبز رنگ نیز صادق است.

بررسی‌ها نشان می‌دهند کاهو، گوجه سبز، کیوی، جعفری و چاقاله بادام جزء میوه و سبزیجات آرامش بخش و تقویت کننده اعصاب معرفی شده‌اند و از آن‌ها می‌توان برای تحریک و تسریع مغز و قدرت یادگیری و تحریک مغز برای فعالیت‌های مغزی استفاده کرد.

این رنگ برای افراد عصبی و نا ‌آرام بسیار مفید است.رنگ سبز خاصیت ضد عفونی‌کننده‌ دارد و مناسب برای بیماری‌های قلبی عروقی و بیماری‌های روده‌‌ای (یبوست)‌،معده (سوء‌هاضمه،زخم معده و…)،کلیه (سنگ کلیه و ناراحتی‌های مجاری ادراری)‌، ریه (مشکلات تنفسی،آسم و …) و رحم می‌باشد.

این رنگ برای درمان زخم‌های عمیق سوختگی‌های شدید نیز موثر است.این خواص در میوه‌ها و سبزیجاتی که سبز رنگ هستند به وفور یافت می‌شود.تحقیقات نشان داده میوه‌ها و سبزیجات سبز رنگ خاصیت ضدعفونی‌کنندگی دارند و در هضم غذا و جذب آن موثرند.

نتایج مطالعات نشان می‌دهند رنگ سبز میوه‌ها می‌تواند افراد را سرزنده و شاداب کند و احساس زندگی سرشار از خوبی را در ‌آن‌ها ایجاد کند و موادغذایی سبز رنگ جزء مفیدترین غذاهای مصرفی هستند که مصرف آن‌ها را نباید از یاد برد و از آن‌ها غافل شد.