سرویس: اجتماعی » علمی 04:02 - چهارشنبه 07 خرداد 1393

این رنگ از خوراکی ها، در آرامش اعصاب معجزه می کند

تحقیقات جدید پژوهشگران تایید می کند میوه‌هایی با این رنگ تاثیر بسیاری در آرامش اعصاب دارند.

به گزارش اصفهان شرق: رنگ سبز، رنگی‌ است آرامش بخش و با دیدن این رنگ شما احساس آرامش می‌کنید و از وجودش لذت می‌برید و جالب اینجاست که همین رنگ زیبا و آرامش بخش علاوه بر این که شما را در ظاهر جذب می‌کند و شما از آن لذت می‌برید خواص درمانی بسیاری نیز دارد و برای جسمتان مفید است. در واقع هر چیز سبزی که شما می‌بینید این خاصیت را داراست و این در مورد میوه‌ها و سبزیجات سبز رنگ نیز صادق است.

بررسی‌ها نشان می‌دهند کاهو، گوجه سبز، کیوی، جعفری و چاقاله بادام جزء میوه و سبزیجات آرامش بخش و تقویت کننده اعصاب معرفی شده‌اند و از آن‌ها می‌توان برای تحریک و تسریع مغز و قدرت یادگیری و تحریک مغز برای فعالیت‌های مغزی استفاده کرد.

این رنگ برای افراد عصبی و نا ‌آرام بسیار مفید است.رنگ سبز خاصیت ضد عفونی‌کننده‌ دارد و مناسب برای بیماری‌های قلبی عروقی و بیماری‌های روده‌‌ای (یبوست)‌،معده (سوء‌هاضمه،زخم معده و…)،کلیه (سنگ کلیه و ناراحتی‌های مجاری ادراری)‌، ریه (مشکلات تنفسی،آسم و …) و رحم می‌باشد.

این رنگ برای درمان زخم‌های عمیق سوختگی‌های شدید نیز موثر است.این خواص در میوه‌ها و سبزیجاتی که سبز رنگ هستند به وفور یافت می‌شود.تحقیقات نشان داده میوه‌ها و سبزیجات سبز رنگ خاصیت ضدعفونی‌کنندگی دارند و در هضم غذا و جذب آن موثرند.

نتایج مطالعات نشان می‌دهند رنگ سبز میوه‌ها می‌تواند افراد را سرزنده و شاداب کند و احساس زندگی سرشار از خوبی را در ‌آن‌ها ایجاد کند و موادغذایی سبز رنگ جزء مفیدترین غذاهای مصرفی هستند که مصرف آن‌ها را نباید از یاد برد و از آن‌ها غافل شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.