سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:10 - جمعه 10 مرداد 1399

سردار رضایی اعلام کرد

کشف ۳۸۸ تن انواع مواد مخدر در ۴ ماهه نخست سال

جانشین فرمانده ناجا از کشف بیش از ۳۸۸ تن انواع مواد مخدر در ۴ ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در جمع خبرنگاران استان اصفهان، اظهار داشت: نیروی انتظامی خود را از مردم می‌داند و تأمین آرامش و آسایش آنها را بر خود تکلیف می‌داند که این مهم از اهداف جدی نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به اینکه معیشت مردم از دغدغه‌های نیروی انتظامی است، گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال ۹۹ را سال جهش تولید نامگذاری کرده‌اند که از همان ابتدای سال قرارگاه مقابله با قاچاق در ناجا راه اندازی شد.

این مقام عالی انتظامی بیان داشت: همچنین با موافقت ستاد کل نیروهای مسلح، پلیس جدیدی به نام پلیس امنیت اقتصادی راه اندازی شد که وظیفه آن مقابله با احتکار و قاچاق است.

سردار رضایی تاکید کرد: امروز در زمینه قاچاق موضوعات مختلفی را شاهد هستیم همچون قاچاق سوخت، کالاهای مصرفی و اساسی مورد نیاز مردم که نیروی انتظامی در این زمینه با تمام توان وارد عمل شده است.

وی با اشاره به اینکه مقابله با داروهای غیرمجاز و کالاهای ضد فرهنگی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفته است، تصریح کرد: با مجوزی که از طریق دولت و رده‌های مختلف اخذ شده، پلیسی در گمرکات ایجاد شده، همچنین در استان‌های مرزی قرارگاه‌هایی تشکیل شده که با قاچاق کالا به شدت برخورد می‌شود و همه این عوامل باعث شده توفیقات خوبی به دست بیاوریم.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: استان اصفهان در زمینه مقابله با قاچاق کالا توفیقات خوبی به دست آورده که در ۴ ماهه نخست امسال، ۵۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش کشف داشته است.

سردار رضایی اضافه کرد: محتکران اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده بدانند با برخورد قاطع پلیس رو به رو می‌شوند و نیروی انتظامی بخشی از توان خود را برای مقابله با احتکار اقلام بهداشتی مانند ماسک و مواد ضدعفونی به کار گرفته است.

این مقام عالی انتظامی تصریح کرد: در موضوع قاچاق مواد مخدر که از دغدغه‌های مردم است، پلیس کشفیات خوبی داشته به طوری که طی ۴ ماهه اول امسال بیش از ۳۸۸ تن انواع مواد مخدر کشف شده که بیش از ۴۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است، البته عمده کشفیات مواد مخدر در مرزهای شرقی و حاشیه این مرزها است که بخشی از آن نیز برای خروج از کشور بوده است.

جانشین فرمانده ناجا در پایان بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مقابله با مواد مخدر است و برای کشور ما سلامت جوانان غربی و ایرانی تفاوت ندارد و در این مسیر مصمم هستیم وظیفه ذاتی و اسلامی خود را انجام می‌دهیم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.