سرویس: غیر تولیدی 17:52 - شنبه 04 مرداد 1399

دبیر اجرایی جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان:

کرونا، شرایط برگزاری جشنواره کودک را متفاوت کرده است

حجتی گفت: بخشی از جشنواره کودک به صورت آنلاین برگزار می‌شود، اما با توجه به شیوع کرونا تصمیم قطعی به شرایط مهرماه بستگی دارد.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجتی دبیر اجرایی جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان گفت: در حال برنامه ریزی و سیاست گذاری برای برگزاری بخش‌های مختلف سی و سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان هستیم، اما درباره بخش گسترده‌ای از جشنواره فعلا نمی‌توانیم تصمیم قطعی را اعلام کنید و همه چیز به شرایط مهرماه و وضعیت کرونا بستگی دارد.

او با تاکید بر اینکه جشنواره کودک امسال متاثر از شرایط کرونا است افزود: فعلا فراخوان المپیاد فیلم سازی نوجوانان به صورت آنلاین منتشر شده است و قطعا بخشی از جشنواره هم به صورت آنلاین برگزار می‌شود، اما برای سایر بخش‌ها منتظر برگزاری جلسه سیاست گذاری و شرایط آینده هستیم.
حجتی گفت: شهرداری در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری سی و سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان است و امیدواریم با ریشه کن شدن این بیماری بتوانیم همچون سال‌های گذشته شرایط خوبی را برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره و ایجاد فضای شاد و متنوع در شهر رقم بزنیم.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.