سرویس: غیر تولیدی 23:39 - جمعه 03 مرداد 1399

یحیی گل محمدی:

دست بازیکنانم را می بوسم/ از جان برای قهرمانی مایه گذاشتند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به خاطر نمایشی که بازیکنان تیمم در طول این مدت داشتند دست آنها را می بوسم.

به گزارش اصفهان شرق؛ یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از برد دو بر یک پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان که منجر به قهرمانی زودهنگام این تیم در پایان هفته بیست و ششم لیگ برتر شد اظهار داشت: باید قهرمانی شیرین‌مان را به هواداران خوب و پیشکسوتان عزیز پرسپولیستقدیم کنیم. بازیکنانم برای برد وارد زمین شدند و با توجه به شرایط سختی که داشتیم، از جان خود مایه گذاشتند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: به بازیکنانم خسته نباشید می گویم و به پرسپولیسی‌ها که چنین بازیکنانی دارند هم تبریک می گویم. به خاطر نمایشی که در طول این مدت داشتند دست آنها را می بوسم.

وی در خصوص دیدار با نفت مسجدسلیمان تاکید کرد: بازی سخت با تیمی که خوب بازی می‌کند داشتیم. در این هوا بازی کردن سخت بود. تعدادی از بازیکنان‌مان هم در این بازی حضور نداشتند و کارمان سخت بود. خدا را شکر توانستیم کنترل بازی را در اختیار بگیریم و در همان نیمه اول به گل برسیم.

گل محمدی یادآور شد: ما در ضدحمله گل زدیم و فکر می‌کنم یکی از گل‌های خوب ما در این فصل به ثمر رسید. بعد از اینکه با دو گل هم جلو افتادیم فشار نفت مسجدسلیمان زیاد شد و متأسفانه وقتی در دفاع تیمی دچار اشتباه شدیم پنالتی به حریف دادیم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.