سرویس: غیر تولیدی » نقلی 02:47 - چهارشنبه 07 خرداد 1393

آقای رئیسی که همزمان نایب رئیس هم هست؛

فوتبال بانوان اصفهان متولی ندارد

بیش از هشت ماه است که هیات فوتبال استان اصفهان نایب رئیس بانوان ندارد اما همچنان نیز خبری از انتخاب گزینه ای برای تصدی این مسئولیت وجود ندارد تا فوتبال بانوان استان روزهای بلاتکلیفی را سپری کند.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از صاحب نیوز: هیات فوتبال استان اصفهان پس از یک سال عجیب و غریبی که با حاشیه های زیاد سپری کرد، در هفته های پایانی سال از بلاتکلیفی خارج شد و شرایط بسامانی را پیدا کرد اما همچنان پس از سپری شدن حدود چهار ماه از سر و سامان گرفتن دوباره این هیات، خبری از معرفی نایب رئیس بانوان نیست و فوتبال بانوان استان بدون مسئول و متولی روزگار را سپری می کند.

نایب رئیس نداشتن هیات به زمانی باز می گردد که بهشید صادقی طی یک اشتباه محاسباتی، مسئولیتش را از دست داد که برای بازخوانی اتفاق صورت گرفته، اشاره ای به گزارش سابق صاحب نیوز در این رابطه خواهیم داشت:

زمانی که علی اکبر ابرقویی نژاد در یکی از پر سر و صداترین مجامع انتخاباتی هیات های ورزشی اصفهان به عنوان رئیس هیات انتخاب شد، تغییری در پست نایب رئیس بانوان این هیات نداد تا بهشید صادقی همچون گذشته این مسولیت را برعهده داشته باشد.

همکاری صادقی با هیات فوتبال به روال عادی ادامه داشت تا اینکه مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان مصر به برکناری ابرقویی نژاد از ریاست هیات فوتبال استان اصفهان شد.

تلاش جواهری که ابتدا به نظر می رسید در مدت کوتاهی به انجام خواهد رسید، با سماجت ابرقویی نژاد برای حفظ صندلی ریاست هیات فوتبال طولانی تر از حد تصور شد اما زمانی که جواهری توانست با پیگیری های زیاد، اجازه صدور حکم سرپرست برای هیات فوتبال را از سوی دکتر سجادی معاون سابق وزارت ورزش و جوانان کسب کرده و مرتضی لاچیانی را به عنوان سرپرست هیات انتخاب کند، بهشید صادقی که تصور می کرد دوران ریاست ابرقویی نژاد در هیات فوتبال به پایان رسیده است، با یک اشتباه محاسباتی عجیب به سمت سرپرست جدید هیات فوتبال رفت.

صادقی از جمع کادر سابق هیات، تنها کسی بود که حاضر شد به تیم سرپرست جدید اضافه شود به این امید که ریاست ابرقویی نژاد تمام شده تلقی شده و وی از سوی لاچیانی دعوت به همکاری خواهد شد.

صادقی در همان چند روز ابتدایی مسئولیت بی سرانجام لاچیانی، مصاحبه ای را با سایت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ترتیب داده و با ابراز تشکر از لاچیانی، انتقاداتی را نسبت به ابرقویی نژاد مطرح کرد اما این پایان ماجرا نبود.

فدراسیون فوتبال به طور رسمی از ابرقویی نژاد حمایت نموده و اعلام کرد که سرپرست لاچیانی را به رسمیت نمی شناسد، از طرف دیگر نیز لاچیانی نیز پس از چند روز حضور در دفتر جدید هیات فوتبال که برایش اجاره کرده بودند، عطای سرپرستی را به لقایش بخشید .

صادقی نیز که می دانست امکان فعالیت با تیم ابرقویی نژاد را ندارد، از مسئولیتش استعفا کرد تا از این جا رانده و از آن جا مانده شود.

در مدتی که وضعیت هیات فوتبال نامشخص بود، قاعدتاً حساسیتی در قبال نایب رئیس بانوان نداشتن هیات وجود نداشت اما پس از رفتن جواهری از ورزش استان، وضعیت هیات فوتبال به حالت عادی بازگشت اما گویا انتخاب نایب رئیس در اولویت های کاری هیات فوتبال قرار ندارد و بدون مسئول بانوان نیز امورات این هیات سپری می شود.

البته ابرقویی نژاد رئیس هیات فوتبال مدعی شده که فعالیت های بخش بانوان به طور مستقیم زیر نظر وی اداره می شود اما سوال اساسی اینجاست که اگر بنا بود بخش بانوان زیر نظر روسای هیات ها فعال باشد، چه لزومی به انتخاب نایب رئیس بانوان در چارت هیات های ورزشی بود و سایر هیات ها نیز از تئوری مدیریتی هیات فوتبال استان الگوبرداری کنند.

انتظار می رود در این شرایط که هیات فوتبال عجله ای برای انتخاب مسئول بخش بانوان ندارد، مسئول ورزش بانوان استان اصفهان، به مساله این هیات ورود کند زیرا طولانی شدن این روند به هیچ عنوان به صلاح جمعیت کثیری از بانوان فعال استان در دو رشته فوتبال و فوتسال نیست.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.