سرویس: غیر تولیدی 08:34 - جمعه 03 مرداد 1399

دانش‌آموزان پایه‌های میانی ملزم به خرید فرم جدید نیستند

مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: هیچ الزامی برای تهیه لباس برای دانش‌آموزانی که در پایه‌های میانی هستند، نیست.

به گزارش اصفهان شرق؛ محسن ژیان‌پور در پاسخ به این سؤال که با وجود برگزاری مجازی بخشی از کلاس‌ها، باز هم نیاز به خرید فرم مدرسه است، اظهار داشت: در بخش‌نامه صادر شده، دانش‌آموزان ملزم به خرید فرم جدید نیستند، قرار بر تعطیلی مدارس نیست، اگر وضعیت به طور کامل خوب شد، کلاس‌ها حضوری است و اگر وضعیت زرد باشد، به صورت زوج و فرد، با رعایت فاصله کلاس‌ها تشکیل خواهد شد.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اگر بنا بر حضور دانش‌آموزان در کلاس درس باشد، به لباس نیاز دارند؛ اما توصیه شده دانش‌آموزان پایه‌های میانی را الزام به خرید لباس جدید نکنند؛ اما دانش‌آموزان ورودی جدید، به لباس فرم احتیاج دارند.

وی درباره الزام مدارس برای خرید لباس فرم برای پایه‌های میانی بیان کرد: اگر مدرسه‌ای الزام کرد، هر ناحیه ما یک کارشناسی مشارکت‌های مردمی دارد، بازرسی ناحیه یا اداره کل برای پیگیری این مسأله حتی به صورت تلفنی نیز وجود دارد. هیچ الزامی برای تهیه لباس برای دانش‌آموزانی که در پایه‌های میانی هستند، نیست و خانواده‌ها می‌توانند هرگونه تخلف را به گوش آموزش و پرورش رسانده و پیگیر آن باشند.

ژیان‌پور در خصوص برنامه‌های فوق برنامه و شهریه آن‌ها عنوان کرد: امسال در دستورالعمل، شهریه مصوب سال تحصیلی را ابلاغ کردند؛ اما شهریه فوق برنامه ابلاغ نشده است؛ زیرا قاعدتاً اردو و همایشی نخواهیم داشت و این مبلغ از خانواده‌ها دریافت نمی‌شود، در سامانه مشارکت‌ها به آدرس mosharekatha.ir نیز مبلغ مصوب مدارس نوشته شده است و درصورت تخلف مدارس خانواده‌ها می‌توانند، گزارش دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.