سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:16 - سه شنبه 31 تیر 1399

حمایت یک نیکوکار از هزار فرزند یتیم اصفهانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: یکی از خیران گرانقدر با مشارکت در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد اصفهان حمایت هزار نفر از این فرزندان را به صورت یک جا بر عهده گرفت.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد، کریم زارع با بیان این‌که طرح اکرام یکی از بهترین مسیرهای حمایت موثر و قابل برنامه‌ریزی از ایتام و فرزندان محسنین است، اظهار داشت: افراد زیادی با مشارکت در این طرح از ایتام و فرزندان محسنین اصفهانی حمایت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان افزود: جامعه خیران و نیکوکارانی فعال در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین همه اقشار و صنوف جامعه را در برمی‌گیرد، چرا که در این طرح از هر تعداد فرزند و با هر میزان پرداختی ماهیانه می‌توان حمایت کرد.

وی با بیان این‌که یکی از  نیکوکاران خیراندیش روز گذشته با حضور در این نهاد حمایت از هزار یتیم و فرزند نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اصفهان را به صورت یکجا برعهده گرفت، گفت: استقبال خیران، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان اصفهان از این طرح حمایتی، چشمگیر و تحسین برانگیز است.

زارع با اشاره به این‌که هم اکنون ۹۱ هزار و ۴۵۰ نفر از همشهریان و خیران و نیکوکاران در این طرح به عنوان حامی فعال هستند و به صورت منظم از ۱۸ هزار و ۳۵۸ فرزندی یتیم و نیازمند حمایت می‌کنند، عنوان کرد: تعداد فرزندانی که تاکنون امکان جذب حامی برای آن‌ها فراهم نشده است را 5 هزار و 345 نفر است؛ همشهریان و علاقمندان به عرصه خیر و احسان و متمسکین به سیره علوی می‌توانند علاوه بر حضور در دفاتر کمیته امداد در سراسر استان با مراجعه به پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir در این امر خداپسندانه سهیم شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان نقش این نهاد در این طرح را معرفی فرزندان و ایجاد ارتباط میان نیکوکاران و آنها معرفی کرد و خاطرنشان کرد: کلیه وجوه واریزی خیران به صورت مستقیم به حساب فرزند معنوی تحت حمایت آن‌ها واریز می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.