سرویس: اخبار شهرستان » شهدای شرق اصفهان 00:30 - دوشنبه 30 تیر 1399

در گفتگو با همسران شهدای مدافع حرم اصفهان مطرح شد؛

خانواده شهدای مدافع حرم، فداییان رهبر و پیروان ولایت/ خیانت مزدوران دشمن و جاسوسان، غیر قابل بخشیدن است

همسران شهدای مدافع حرم در گزارش اصفهان شرق گفتند: خیانت مزدوران دشمن و جاسوسان، غیر قابل بخشیدن است.

به گزارش اصفهان شرق، حدود یک ماه از خبر منتشر شده از سوی سخنگوی قوه‌قضائیه مبنی بر دستگیری سید محمود موسوی مجد فرزند سیدکاظم یکی از جاسوسان سازمان سیا و موساد می گذرد. خبری که به سرعت تیتر یک خبرگزاری های داخلی شد. جاسوسی که حکمش اعدام بود و در قبال اخذ دلار آمریکایی در حوزه های امنیتی نیروهای سپاه قدس جاسوسی می کرد و محل های تردد شهید سرلشگر قاسم سلیمانی را در اختیار دشمن قرار داده بود.

ملت ایران و خصوصا خانواده شهدای مدافع حرم، مدت هاست داغدار از دست دادن سردار رشید اسلام بودند و قطعا حکم اعدام برای عامل افشای محل تردد شهید سردار سلیمانی؛ مرهمی بر قلوب آنها قلمداد می شد.

در این رابطه برآن شدیم تا با خانواده شهدای مدافع حرم گفتگویی داشته باشیم.

لیلا مقاره عابد همسر شهید مدافع حرم و خادم الحسین(ع)، حسین آقادادی از اصفهان در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به اینکه، حداکثر مصائب پیش آمده از صدر اسلام تا کنون به دلیل حضور منافقین و نفوذی ها بوده است، اظهار کرد: خطر نفوذی ها برای کشورها بسیار زیاد است زیرا دشمن به واسطه حرکت غیرانسانی آنها در زمینه نفوذ، به کشورهای اسلامی راه پیدا کرد؛ همانگونه که در قضیه طبس؛ نقش منافقین مشهود بود.

وی افزود: نکته مهم این است که منافقین و عوامل نفوذی، در مسیر حرکت خود به حساب و کتاب های متعددی دست می زنند ولی نمی دانند که خدا در وقت و زمان معلوم، جلوی آنها ایستاده و همه ی حساب و نقشه های آنها را نابود خواهد کرد.

همسر شهید آقادادی با بیان اینکه عوامل نفوذی از هر فرصتی برای ضربه زدن به اسلام، استفاده می کنند، گفت: عوامل نفوذی علیرغم حمایت همه جانبه استکبار، نتوانسته اند به اسلام ضربه زنند زیرا خداوند در همه حال با صابران و مومنان است و هیچگاه بندگان مخلص خود را در جبهه اسلام و مقاومت تنها نمی گذارد.

وی در پیامی؛ اشد مجازات در رابطه با عوامل نفوذی دشمنان را خواستار شد و اظهار کرد: عوامل نفوذی باید به سزای خود برسند تا دشمن فکر نکند که کشوری مانند ایران در برابر جریان نفوذ ناتوان است.

وی با اشاره به وظیفه مسلمین در مقابله با جبهه کفر، اذعان کرد: یک زمان وظیفه ما دفاع از کشور و اسلام بود و برای حفظ امنیت داخل کشور، آماده حضور در میادین دفاع مقدس شدیم؛ ولی در جایی دیگر دیدیم که مرزها فراتر رفت و رزمندگان برای دفاع از اسلام، از ایران به سوریه و عراق رهسپار شدند تا اسلام، آسیبی نبیند؛ نکته قابل توجه در این رابطه دفاع از آرمان های اسلام در هرکجای جهان است.

لیلا مقاره عابد ضمن تاکید بر اینکه، با توکل به خداوند راه شهدا را ادامه خواهند داد، خاطرنشان کرد: رسالت خانواده شهدای مدافع حرم، بعد از شهادت عزیزانشان تمام نشده و با وجود همه سختی ها و زخم زبان دشمنان، این خانواده شهدا هستند که با آبروی خودشان از آبروی اسلام دفاع می کنند.

وی افزود: شهدای مدافع حرم از همه هستی خود یکجا دست کشیدند تا ضربه ای به اسلام وارد نشود و این خلوص و عاشقی و در نهایت شهادت در سرزمینی دیگر، در اوج مظلومیت، مدال افتخار و شجاعت برای آنها به حساب می آید.

همسر شهید حسین اقادادی با اشاره به اینکه در برابر ظلم باید از تعلقات مادی، چشم پوشید، بیان کرد: راه شهدا، راه ولایت و رهبری بود و همسران و خانواده شهدای مدافع حرم، در این راه از خدا طلب صبر و استقامت می کنند.

منزل شهید حسین آقادادی یک منزل ساده نبود، بلکه مملو از عشق و خادمی چندین ساله به اباعبدالله الحسین(ع) در آن به چشم می خورد و به خوبی در جسم و جانمان نفوذ کرد.

از خیابان های اصفهان به سرعت حرکت کردیم تا به شهری با لقب شاهد نمونه کشور (درچه) رسیدیم.

در ادامه این گزارش به منزل شهید مدافع حرم، شهید جواد محمدی رفتیم، شهیدی که هزاران خاطره ی جاودان از خود برجا گذاشت تا در هر زمان با مرور خاطراتش، درسی از مسیر دلدادگی به سالار شهیدان و خواهر بزرگوارش حضرت زینب(س)، عاید منشور زندگی مان شود.

زینب سلیمانی همسر شهید جواد محمدی، مثل همیشه از مهمان هایی که به عشق شهید و شهادت وارد منزلش می شدند، استقبال کرد و فاطمه، دختر شهید محمدی با سلام کوچک اما پر از احساس به حضرت رقیه(س) با ما هم صحبت شد.

همسر شهید محمدی تصریح کرد: همسرم نمونه ای از عشق و دلدادگی به اهل بیت(ع) و حضور در صحنه های دفاع و حمایت از اسلام و رهبری بود و قطعا نبودن ایشان، سخت است ولی با تبعیت از شهید، در همه حال پشتیبان ولی فقیه هستیم و مطیع ایشان خواهیم ماند.

وی با اشاره به اینکه دشمن از هر طریق قصد ضربه زدن به اسلام را دارد، خاطرنشان کرد: خیانت مزدوران دشمن و جاسوسان، غیر قابل بخشیدن است، چه جاسوسانی که اطلاعات حساس را از فعالیت های رزمندگان برای دشمن مخابره می کردند و چه عوامل نفوذی که با حمایت دشمنان قسم خورده، درصدد ضربه به اسلام و رزمندگان هستند.

خانم سلیمانی افزود: شهدای مدافع حرم جان خود را سپر کردند تا به اسلام آسیبی وارد نشود و ما خانواده شهدای مدافع حرم، امروز خواستار اشد مجازات در مورد جاسوسان و نفوذی های دشمن هستیم.

وی با ذکر عشق و ارادت همسر شهیدش به رهبر انقلاب؛ خاطرنشان کرد: یادمان باشد که حرف اول و آخر شهدا، پیروی از ولایت فقیه و رهبر بوده و هست و همه ما پشتیبان ولایت فقیه خواهیم بود، انشالله.

به گزارش اصفهان شرق، گفتگوی امروز ما در همین جا به پایان رسید، گزارشی که ابتدایش منزل شهید حسین آقادادی بود و انتهایش منزل شهید جواد محمدی در درچه اصفهان.
ولی نکته مهم و تکرار شونده در این گزارش ها، صبر و استقامت همسران شهدا و پیروی از ولایت فقیه بود و همین دو ویژگی، درس ایستادگی به همه ما خواهد داد تا برای رسیدن به پیروزی نهایی علیه دشمنان اسلام، باید از همه تعلقات مادی چشم پوشید و بااخلاص و تقوا، جلوی دشمن سینه سپر کرد.

درضمن این نکته را یادآور شوم که همه خانواده شهدا، اشد مجازات برای جاسوسان و نفوذی هایی که با حمایت دشمنان قسم خورده نظام اسلامی، قصد ضربه به اسلام را دارند، خواستار شدند.

انتهای پیام/ زهرا شجاعی

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.