سرویس: اخبار شهرستان 14:30 - جمعه 27 تیر 1399

مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) خبر داد:

برگزاری بیش از 30 برنامه فرهنگی عفاف و حجاب در شرق اصفهان/ همایش خیابان آنلاین حجاب با حضور بیش از 100 فعال مجازی

مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) گفت: بیش از 30 برنامه فرهنگی عفاف و حجاب در شرق اصفهان برگزار شد.

لیلا امینی در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به اینکه، حجاب بهترین زینت زنان جامعه است، اظهار کرد: همه باید به تبعیت از مادر معصومین حضرت زهرا(س) ملزم به رعایت حجاب باشیم زیرا خداوند حجاب را وسیله ای برای حفظ حرمت و ارزش والای زن در جامعه دانسته است.

مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) افزود: حجاب یک سپر حفاظتی در مقابل نگاه های هرزه و شیطانی قلمداد می شود که زن در لفافه آن می تواند به بهترین شکل به ایفای نقش همسری و مادری خویش بپردازد.

وی با اشاره به برنامه های فرهنگی هنری در رابطه با هفته عفاف و حجاب در شرق اصفهان، به بیش از 30 عنوان برنامه اشاره و گفت: راه اندازی گروه های دخترانه به شکل مستمر و تشکیلاتی با هدف تربیت نسل تراز انقلاب و الگوی سوم و همچنین ایجاد حلقه های آنلاین صالحین برای دختران از برنامه های اجرایی در ابتدای هفته عفاف و حجاب در شرق شهرستان اصفهان بود.

امینی با بیان اینکه شرایط هشدار کرونا در اصفهان، همایش عفاف و حجاب را به گونه ای دیگر رقم زد، خاطرنشان کرد: همایش خیابان آنلاین حجاب با حضور بیش از 100 فعال مجازی در شبکه های اجتماعی برگزار شد که ویژه برنامه با اعلام رمز یا زهرا(س) و سخنرانی ویژه در حلقه طیبه روستای روران به صورت باشکوه و با انتشار بیش از صدها عنوان محتوا به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات بومی محلی، برپایی نمایشگاه های عفاف و حجاب، کرسی آزاد اندیشی، پویش همگانی حجاب، تهیه کتاب زندگی شهدا و هدیه به دختران، نشریه های تولیدی محتوایی از جمله برنامه های این هفته ذکر می شود.

مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) با عنوان فعالیت مجازی بسیجیان در این هفته، تاکید کرد: تولید کلیپ، عکس نوشت، مسابقات متنوع فرهنگی هنری، نشست هم اندیشی مجازی، چالش زیباترین عکس باحجاب و بیش از صدها برنامه کیفی در فضای مجازی توسط بسیجیان فعال در این عرصه در شرق اصفهان انجام شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه بسیجیان در فضای حقیقی با رعایت پروتکل های بهداشتی حضور مستمر در هفته عفاف و حجاب داشتند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.