سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 09:00 - چهارشنبه 07 خرداد 1393

فرهاد نظریان سامانی

اعدام مه آفرید و انگشت ابهام ضد انقلاب

بالاخره پس از ماهها کشمکش بر سر مجازات عاملین فساد 3هزار میلیاردی، مه آفرید خسروی متهم ردیف اول این پرونده فساد اقتصادی، به دار مجازات آویخته شد و مرحمی بر قلوب تمام دلسوزان نظام گردید و ثابت کرد که نظام برای کسی تسامحی از این باب قائل نخواهد بود و جرم افرادی از این دست تنها به مفسد فی الارض ختم خواهد شد.

حمایت جریان ضد انقلاب و فتنه از مفسدین اقتصادی

اصفهان شرق- فرهاد نظریان سامانی
به هر حال در این میان واکنش هایی از گوشه و کنار به گوش می رسید. اغلب این واکنش ها از اردوگاه مَجاز فتنه گران و ضد انقلابیون بود که از طریق سایت هایی چون کلمه، روزآنلاین، بی بی سی، صدای آمریکا و… خود را در غالب دلسوز برای متهم مجازات شده درآورده و از این طریق به بهره برداری رسانه ای خود در فضای مجازی پرداخته اند.

عمدتاً پیاده نظام های این اردوگاهها با مسائلی روبه رو می شوند که از طریق آن این احساس به آنها القا می شود که می توانند بر ضد نظام از آن بهره بجویند، بی درنگ بدان می پردازند.

IMAGE634711432273095980
روز اول که فساد 3000 میلیاردی کشف شد رسانه های فتنه و ضد انقلاب سعی کردند نظام را متهم کنند و آن را فاسد نشان بدهند.دائماً بر کوس اضمحلال اقتصادی و رانت خواری حکومتی تاخته و همه پرونده را به حساب حکومت نهاده و دیگران را مبرا داشته اند تا شاید اندکی بتوانند از این طریق بر افکار عمومی اثر نهاده و تشویش اذهان به بار آورند. در خلال بررسی پرونده نیز دائماً بر کند بودن رسیدگی و حتی عدم افشاء نام مفسدین اقتصادی انتقاد می کردند و حال نیز که متهم ردیف اول این پرونده به دار مجازات آویخته شده است، باز هم رخ را بر صورت دیگری از این سوژه‌ی پرطمطراق نهاده و از این که نظام علی رغم میل باطنی آنها سربلند از این پرونده بیرون آمده است، انگشت ابهام بر دهان گذاشته و مدافعان مه آفرید خسروی شده اند.
این جریان ضد انقلاب که همیشه سعی می کند خود را تریبون مردم معرفی کند، تا دیروز در پوستین تروریست‌هایی چون منافقین در آورده و جبهه یگانه با آنها بر علیه نظام اتخاذ کرده بود و امروز نیز با حمایت گسترده از فساد اقتصادی و مفسدین این حوزه در نظام جمهوری اسلامی که وحشیانه ترین حملات را به جان و مال مردم این سرزمین داشته اند، به نحوی دیگر درصدد ضربه به پیکره نظام است و این چون دیروزشان در یادها ابدی خواهد ماند.
نکته آخر اینکه امروز سرافرازی از آن قوه قضاییه است. در ماههای اخیر شدیدترین تخطئه‌ها و توهین ها متوجه این دستگاه عدالت منش بوده است. بسیاری از تخریب ها اینگونه القا می‌کرد که چنین پرونده های سنگینی نادیده گرفته می شود و از دل بررسی این پرونده ها نتیجه‌ای به دست نمی آید. هر چند مسیر دادرسی این پرونده به صورت طبیعی به درازا کشیده شد و باعث فرصت طلبی بیگانگان و جریان ضد انقلاب شد ولی اعدام مه آفرید خسروی نشان داد که قوه قضاییه در مبارزه با فساد اقتصادی قاطع است و با کسی عهد اخوت نبسته است و همین عمل، جایی برای چنین تخطئه های بی مهابانه باقی نگذاشت.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.