سرویس: غیر تولیدی 22:07 - شنبه 21 تیر 1399

دکتر سید محمد موسوی به جمع شهدای مدافع سلامت اصفهان پیوست

گروه استان‌ها- دکتر سید محمد موسوی از پزشکان اصفهانی به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست.

به گزارش اصفهان شرق؛ دکتر سید محمد موسوی از پزشکان اصفهانی به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست.

در پیام بهروز کلیدری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آمده است: شهادت همکار فرهیخته و متعهد شهید فداکار دکتر سید محمد موسوی که در جبهه جنگ بی‌امان با ویروس منحوس کرونا تا آخرین نفس ایستاد و جنگید برای جامعه دانشگاهی علوم پزشکی استان اصفهان بسیار سخت و جانکاه است.

وی ادامه داده است: شهید مدافع سلامت دکتر سید محمد موسوی نمونه کامل پزشکی متعهد و متخصص و تلاشگر بود که برای مداوای بیماران از هیچ تلاشی دریغ نکرد و در سال‌های اخیر خدمت در یکی از محروم‌ترین مناطق شهر اصفهان مشغول خدمت رسانی بود.

در پایان آمده است: اینجانب با قلبی سرشار از اندوه شهادت این مدافع سلامت را به خانواده داغدار ایشان، جامعه پزشکی استان و کشور تسلیت عرض کرده و برای این عزیز از دست رفته رحمت و مغفرت الهی خواستارم و امیدوارم به پاس این زحمات ماندگار درجات بالای بهشت برین پاداش  ابدیشان باشد. همچنین برای بازماندگان سلامتی و صبر جزیل از خداوند منان خواستارم.

 دکتر سید محمد موسوی متخصص اطفال بیمارستان حضرت زهرا (س) اصفهان بود که در جنگ با کرونا به درجه شهادت نائل آمد.

وی سومین شهید مدافع سلامت اصفهان است. پیش از وی دکتر سعید حقیقی از پزشکان طب اورژانس اصفهان و دکتر محمود ایروانی محمدآبادی از پزشکان متخصص بیهوشی فعال در بیمارستان‌های تهران به دلیل ابتلا به بیماری کووید 19 به جمع شهیدان مدافع سلامت پیوستند.

انتهای پیام/ تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.