سرویس: غیر تولیدی 08:11 - پنجشنبه 19 تیر 1399

کشف 400 کیلو تریاک در عملیات یگان تکاوری اصفهان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف 400 کیلو تریاک در عملیات ویژه ماموران یگان تکاوری این فرماندهی خبرداد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، غلامحسین صفری اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت، دقت و تیزهوشی بالای خود حین کنترل و رصد محور خاکی اطراف ایست و بازرسی شهید شرافت شهرستان نائین به یک دستگاه خودروی سواری سمند و ۲ نفر کوله‌بر که به صورت پیاده در حال تردد در این محور بودند مشکوک و آن ها را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: پس از متوقف شدن خودرو و افراد کوله‌بر، ماموران در بازرسی دقیق از خودرو ۳۶۰ کیلو و از کوله افراد پیاده ۴۰ کیلو تریاک را کشف کردند.

وی با اشاره به کشف ۴۰۰ کیلو تریاک در این عملیات اظهار داشت: در این رابطه ۴ سوداگر مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

صفری خاطر نشان کرد: عوامل رزمی یگان تکاوری با اقتدار، تمامی راه‌های فرعی و خاکی و کویری استان را زیر نظر داشته و این مسیرها را برای قاچاقچیان و سوداگران مرگ ناامن کرده و اجازه جولان به آنان نمی‌دهند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.