سرویس: غیر تولیدی 20:56 - چهارشنبه 18 تیر 1399

مدیرعامل ذوب‌آهن:

چه تضمینی وجود دارد مثل فولاد و استقلال کرونا نگیریم؟

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: شهر بوشهر در شرایط قرمز است چه تضمینی وجود دارد مثل فولاد و استقلال به کرونا مبتلا نشویم.

به گزارش اصفهان شرق؛ جواد محمدی در خصوص برگزاری مسابقه ذوب آهن مقابل شاهین بوشهر اظهار داشت: کلیه مسابقات فوتبال در رده‌های سنی مختلف در استان بوشهر به حالت تعلیق در آمده است با توجه به پیشرفت بیماری کرونا در این استان و قرار گرفتن این منطقه در شرایط قرمز بنا بر تصمیم هیأت فوتبال استان کلیه مسابقات در این استان لغو شده است حتی طبق اخبار رسیده تمرینات تیم ها نیز توصیه شده که لغو شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن افزود: حتی برگزاری مسابقات دوستانه در این ایام ممانعت به عمل می‌آید، سوالم این است چه تفاوتی میان مسابقات داخلی استان و مسابقات لیگ برتر وجود دارد؟ چه تضمینی وجود دارد بازیکنان ما در بوشهر گرفتار این ویروس نشوند از ابتدای شروع تمرینات کلیه تمهیدات لازم را در اصفهان رعایت کرده‌ایم در سفر به شهر پرخطر مشهد باز هم کلیه پروتکل های بهداشتی را رعایت کردیم و تاکنون جواب تست کلیه بازیکنان ما منفی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اما چه تضمینی وجود دارد که در سفر به بوشهر بازیکنان ما هم به مانند تیم‌های استقلال و فولاد درگیر این ویروس نشوند یکی از بازیکنان شاهین جواب تست کرونایش مثبت شده آیا مسؤولان تضمین می‌کنند سایر بازیکنان این تیم ناقل نباشند؟ قبلاً هم به سازمان لیگ نامه زده‌ایم و درخواست کرده این مسابقات را به صورت همزمان و در شهرهای کم خطر تر برگزار کنند و مجدداً نامه‌ای به سازمان لیگ ارسال خواهیم کرد.

محمدی عنوان کرد: در این شرایط سلامت بازیکنان کادر فنی و عوامل اجرایی و برگزاری مسابقات از همه چیز واجب‌تر است خانواده این افراد نگران هستند با چه تضمینی به بوشهر بروند و در سلامت کامل برگردند. امیدوارم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ موارد فوق را بررسی و تصمیمات لازم را به نحوی که به هیچ کس آسیبی وارد نشود اتخاذ کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.