سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:14 - چهارشنبه 07 خرداد 1393

معراجی‌ها؛

تصویر/ اسیری که فرمانده شد

با شروع نبرد علیه پیروان «اسلام آمریکایی» در سوریه و آغاز دفاع از حرمِ حضرت «زینب کبری(سلام الله علیها)»، فرمانده‌ ی آزاده‌ی مقاومت اسلامی، به سوریه اعزام شد

به گزارش اصفهان شرق به نقل از مشرق: «فوزی محمد ایوب» به سال ۱۳۴۵ شمسی در روستای «عین قانا» (واقع در «اقلیم التفاح» در جنوب لبنان) متولد شد. وی نخستین مبارزات ضدصهیونیستی خود را، مانند اکثر هم سن و سالان خود، با عضویت در گروه ها و سازمان های فلسطینی آغاز کرد و پس از تشکیل «حزب الله لبنان» به این تشکل پیوست. او توانست به سرزمین های اشغالی فلسطین نفوذ کرده و مبارزات خود در آن جا تداوم ببخشد. «فوزی» به سال۱۳۷۹ شمسی ( ۲۰۰۰ میلادی)، در «کرانه باختری رود اردن» به اسارت ارتش صهیونیستی درآمد و پس از حدود سه سال اسارت، در عملیات تبادل اسرای «حزب الله» با «رژیم صهیونیستی» به سال ۱۳۸۲ شمسی ( ۲۰۰۳ میلادی)، آزاد شد و توانست به کشور خود بازگردد.
با شروع نبرد علیه پیروان «اسلام آمریکایی» در سوریه و آغاز دفاع از حرمِ «بانوی مقاومت» حضرت «زینب کبری(سلام الله علیها)»، فرمانده‌ی آزاده‌ی مقاومت اسلامی «فوزی محمد ایوب»، به سوریه اعزام شد و پس از ماه ها جهاد مقدس علیه «مزدوران شرکِ جهانی»، هم زمان با سیزدهمین سال‌گشت، پیروزی بزرگ «مقاومت اسلامی لبنان» بر اشغال گران صهیونیست، تاجِ شهادت بر سر گذاشت.

 

گوارای وجود حیدری اش باد.
591641_590
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.