سرویس: غیر تولیدی 14:45 - سه شنبه 17 تیر 1399

اصفهان به دنبال میزبانی در رویدادهای بین‌المللی کاراته

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان اصفهان گفت: امیدوارم با ارتباطات رئیس جدید هیات کاراته استان بتوانیم میزبان مسابقات بزرگ کشوری و بین‌المللی در اصفهان باشیم، اصفهان شرایط لازم را برای میزبانی مسابقات بین‌المللی دارد.

به گزارش اصفهان شرق؛  سید محمد طباطبایی در حاشیه مجمع انتخاباتی هیأت کاراته استان اصفهان اظهار  داشت: جایگاه ویژه کاراته در استان اصفهان برای همه مشخص است؛ با توجه به شرایط پیش آمده برگزاری این مجمع در  دوسال گذشته چندین بار به تعویق افتاد و همین موضوع سبب شد در طول دوسال گذشته این مجمع توسط سرپرست اداره شود.

وی افزود: این موضوع شایسته نام کاراته استان و حجم انبوه فعالیت ورزشکاران و مربیان اصفهان نبود، هیأتی موفق خواهد که ثبات مدیریت داشته باشد و همین ثبات مدیریت سبب شود که برنامه‌ریزی دقیقی برای فعالیت‌ها پایه‌ریزی شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: خروجی این جلسه و انتخابی که انجام می‌شود، نماینده خانواده بزرگ کاراته اصفهان است که امیدوارم با همدلی و هم‌افزایی بتواند در رشد این رشته موفق باشد؛ از طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته نیز تشکر دارم که پیگیر کاراته اصفهان بودند.

وی تشریح کرد: خوشحالیم که این مجمع در کمال آرامش و سلامت برگزار شد، ناظریان از این ساعت رسماً سکاندار هیأت کاراته است و امیدوارم که وی بتواند در این امر موفق باشد، هفت نفر کاندید و هفت برنامه مختلف در این مجمع حاضر بود که نشان‌دهنده حضور پتانسیل بالای در کاراته اصفهان است، برنامه دیگر کاندیدها منبع بزرگی جهت توسعه این رشته در اصفهان است.

طباطبایی ادامه داد: از رئیس جدید هیأت کاراته اصفهان درخواست دارم که اتاق فکر کاراته اصفهان با بهره‌گیری از نظرات و پیشنهادات نخبه‌ها و پیشکسوتان این رشته و با حضور پررنگ بانوان در اصفهان راه‌اندازی شود تا اهداف کوتاه و بلند مدت این رشته مشخص شود؛ ناظریان تجربه بالای در رشته کاراته دارد و امیدوارم با ارتباطاتی که وی دارد بتوانیم میزبان مسابقات بزرگ کشوری و بین‌المللی در اصفهان باشیم، اصفهان شرایط لازم را برای میزبانی مسابقات بین‌المللی دارد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان تشریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان همواره یاری رسان هیأت‌های ورزشی استان خواهد بود و از هیچ فعالیتی در این زمینه دریغ نخواهد کرد، از روسأ فدراسیون که همکاری‌های لازم را با هیأت‌های استان انجام داده‌اند صمیمانه متشکریم و از روسأیی که کمکی نکرده‌اند تقاضا داریم کنار ورزش اصفهان قرار بگیرد زیرا اگر دست یاری به سمت اصفهان ندهند در ادامه راه دچار مشکل خواهند شد؛ اصفهان می‌تواند در برنامه راهبردی فدراسیون‌ها نقش کلیدی اجرا بکند.

وی گفت: دیدگاه و نگاه عمیق ناظریان در رابطه با رشته کاراته باید با کمک و هم‌افزایی دیگر اعضای خانواده کاراته اصفهان و با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان در برنامه‌های راهبردی فدراسیون اعمال شود؛ اصفهان از نخبه‌های بالای برخوردار است و با هم‌افزایی هیأت اصفهان و فدراسیون شاهد رشد این رشته در عرصه‌های مختلف باشیم.

اشرف امینی نائب رئیس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران نیز در حاشیه این مجمع اظهار داشت: به تمامی اعضای مجمع خسته نباشید عرض می‌کنم، خوشحال شدم که یکی از اعضای مجمع و کاندیدها از بین بانوان بود؛ امیدوارم که با کمک وی این کاروان به مقصد برسد، از دیگر کاندیدها نیز تقاضا دارم به رئیس جدید کمک کنند، ناظریان از پیشکسوتان اجرای و فنی رشته کاراته است، تلفیق تجربه اجرا و فنی بودن می‌تواند بسیار مهم باشد.

نائب رئیس فدراسیون کاراته ادامه داد: مجمع بسیار پرباری را شاهد بودیم، برخی از مجامع توان اجرای و فنی بالای را در خود ندارند، به ناظریان تبریک می‌گویم و مطمئن هستم با توجه به تجربیات وی، اداره رشته ورزشی در یک استان سخت نخواهد بود و می‌تواند ما را به اهداف فدراسیون برساند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.