سرویس: غیر تولیدی » نقلی 23:08 - سه شنبه 06 خرداد 1393

من خاتمی هستم؛ بازی خاتمی در سری جدید برنامه عمو پورنگ

تبریک به تهیه کننده مدرسه موش ها برای ازدواج کپل/ لایک لباس لیلا حاتمی در جشنواره فیلم کن/ تهیه، تنظیم و اجرای سرود تیم ما خیلی پلنگه/ ارسال پیام تبریک برای تولد ملکه انگلیس/ پخت آش نذری به مناسبت سالگرد دوم خرداد و پخش خانه به خانه

لیلا نیکخواه/ رئیس جمهور دوران اصلاحات که گویا این روزها دچار نوعی فوبیای تنهایی و فراموش شدگی شده، به تازگی بنا بر هر بهانه ای به رخ نمایی و پره برداری از چهره بی بدیل خود در جامعه  می پردازد و شدید اللحن در صدد جا کردن خود در ذهن  و فکر ملت است و از آنجایی که نامبرده در همان دوران ریاستش بر دولت هم بیشتر به دبیر انجمن شعر و موسیقی یا رئیس خانه سینما یا یک چیزی در همین مایه ها می خورد تا رئیس جمهور یک مملکت! حالا هم حداکثر انرژی خود را برای حضور در سالن های تئاتر و یادداشت تبریک برای سومین سالگرد ازدواج یک بازیگر زن خرج می کند و این دو تا فعلا رسانه ای شده اند. پیش بینی می کنیم در آینده موارد زیر هم در راستای رفع فوبیای فراموش شدگی رسانه ای شوند.

خاتمی شاهگوش

–       تبریک به تهیه کننده مدرسه موش ها برای ازدواج کپل:

متن تبریک: تهیه کننده مهربان مدرسه موش ها به تازگی با خبر شدم کپل عزیز ما در سری جدید مدرسه موش ها سر و سامان پیدا کرده. از صمیم قلب خوشحال شدم و این پیوند مبارک را به شما و کپل عزیز تبریک می گویم. تا باشه از این خبرا باشه. سلام پر مهر مرا به نارنجی  و سرمایی و خوابالو برسانید. من خاتمی هستم.

 –       لایک لباس لیلا حاتمی در جشنواره فیلم کن:

متن لایک: لیلا جانم ببخشید لیلا خانم، لباست لایک خور داره ملس!!! از بابت اون اتفاقه… همون پیرمرده… رئیس بود؟؟!!  دبیر جشنواره بود ؟؟!! می خواستم بگم ا ز اون بابت نگران نباش. بیخیال. یادشون میره. مگه خود ما نبودیم که تو ایتالیا … اون اتفاقه … دختر جوونا… اینا اون ور آب پیش میاد. جنتی هم که… پیچوند. من خاتمی هستم.

 –       تهیه، تنظیم و اجرای سرود تیم ما خیلی پلنگه:

متن یادداشت: برای تشویق و تقویت روحیه بچه های تیم ملی فوتبال در بازی های جام جهانی من و عطریانفر و ابطحی و کرباسچی و کولایی و راکعی و یکی دو سه تا از بچه های فتنه سرود تیم ما خیلی پلنگه را همخوانی کردیم و به زودی آلبومش در میاد که تهیه و تنظیم و آهنگ سازی اش با خودمه و بچه ها به هر سازی که من بزنم می رقصند. تک خوان هم خودم هستم. من خاتمی هستم.

 –       ارسال پیام تبریک برای تولد ملکه انگلیس:

متن تبریک: تولد تولد تولدت مبارک بیا شمعها رو فوت کن که ششصد ساله باشی… ننه الیزابت عزیز از این که  در دویست و شصت و دومین سال عمرتان شما را اینقدر شنگول و منگول می بینم بسیار خوشحالم و تولدتان را از این فاصله دور تبریک می گویم. به ضمیمه این پیام پکیج کامل کرم حلزون به عنوان هدیه تولد برای رفع چین و چروک های احتمالی ارسال می شود. من خاتمی هستم.

 –      پخت آش نذری به مناسبت سالگرد دوم خرداد و پخش خانه به خانه:

–          کیه؟

–          خاتمی هستم؟

–          کی؟

–          خاتمی

–          خوب باش. اگه طلبکاری شوهرم خونه نیست

–          نه. آش نذری آوردم. تشریف میارید؟

–          بله؟

–          سلام خانم آش نذری آوردم

–          دست شما درد نکنه. به چه مناسبتی اونوقت؟

–          دوم خرداد دیگه. حماسه ما !!!

–          یارانه ها رو ریختن؟

–          نه خانم. مگه شما حماسه دوم خردادو دریافت نکردید؟

–          نه آقا ما همون پیام ۲۴ خردادو که دریافت کردیم برای هفتاد و هفت پشتمون بسه. حالا آشو می دی؟

–          بله.

–          به آقامون بگم شما کی بودی؟

 –          من خاتمی هستم.

      چاپ عکس روی لواشک و لپ لپ:

متن قرارداد: طبق این قرارداد شرکت تولید کننده لپ لپ و لواشک های فیش فیش به عنوان طرف  اول قرارداد، عکس های طرف دوم قرارداد را جایگزین عکس های باربی و شِرِک و انگری بِرد بر روی محصولات خود می کند. از آنجاییکه عکس های نامبرده از اقبال کمتری نسبت به باربی و انگری بِرد برخوردار است، در صورت ایجاد ضرر احتمالی  طرف دوم باید تمام خسارت های احتمالی را بپردازد.

امضاءطرف اول: شرکت فیش فیش / طرف دوم: من خاتمی هستم

–     بازی در سری جدید برنامه عمو پورنگ:

دیالوگ عمو پورنگ: خوب بچه های عزیز از امروز علاوه بر امیرمحمد و من و ملوس و پهلوون پنبه و سلطان، یه دوست کوچولوی دیگه هم به جمع ما اضافه می شه که اگه بچه های متمدنی باشید باهاتون دوست میشه و براتون شعرای قشنگ می خونه. تازه این دوست جدید ما کلی مسابقه و بازی جدید بلده که همه رو یادتون میده. برای دیدن دوست جدیدمون دست و جیغ و هورا…

–     عموپورنگ: دوست جدید شنیدم شما کلی بازی بلدی. چند تا شو برای بچه ها می گی؟

–      بله عمو. بازی گرگم به هوای خیابانی برای قبل از انتخابات، بازی قایم باشک برای بعد از انتخابات، بازی کی بود کی بد من نبودم ابطحی ناقلا بود برای وقتایی که کار بدی کردیم و می خوایم مامان اینا نفهمند.

–    آفرین عمو جون. اسم شما چیه؟

–   من خاتمی هستم!

منبع: صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.