سرویس: اخبار شهرستان 19:51 - شنبه 14 تیر 1399

به قلم ولی الله عرب مختاری؛

فرصت طلایی با حضور خادمان امام رضا(ع) در جرقویه سفلی فراهم شد

خادمان این استان مقدس با کمال افتخار در این دهه پر خیر و برکت بین مردم در جای جای این کره خاکی بویژه همه جای ایران اسلامی حضور پیدا کردند و سلام امام رئوف و مهربانی را به همه ارادتمندان ان حضرت ابلاغ و با دیدارها و برنامه های متنوع کام دل و جان همگان را حلاوت بخشیدند.

به گزارش اصفهان شرق_ولی الله عرب مختاری؛ خاندان عصمت و طهارت صلوات الله علیهم معدن کرامت و بخشش هستند و ملک ایران زمین افتخار میزبانی سه تن از این اولیای بزرگوار و از فرزندان حضرت موسی ابن جعفر علیه السلام را دارد.

از این سه عزیز هاشمی نسب دو نفر مولود ماه ذیقعده اند. بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در اولین روز این ماه گیتی را منور کرده اند و برادر بزرگوارشان اقا علی ابن موسی الرضا علیه الاف التحیه و الثناء در یازدهم ذیقعده با مولود سراسر خیر و برکت خویش جهان را نورانی و مزین کرده اند.

فاصله تولد این دو مهتر خاندان امامت و نبوت را دهه کرامت نامیده اند تا حقیقت این فرموده ایزدمنان در کلام شریف قران که بیان می دارد ” و لقد کرمنا بنی ادم …

برای همه روشن شود و فضل و کرم این خانواده جود و صفا و سخا بر همگان نمایان گردد.

در این فرصت طلایی برنامه های زیبایی در گوشه گوشه ایران زمین و حتی دیگر کشورها رخ نمایی می کند و خادمان بارگاه ملک پاسبان رضوی و خدمتگزاران مضجع فاطمه معصومه علیها سلام با حضور در نقاط مختلف ایران اسلامی و دیگر کشورها و اجرای برنامه های متنوع و سخنرانی و مولودی خوانی و توزیع نذورات و تبرکات جان و دل ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت صلوات الله علیهم اجمعین را جلا می بخشند و گوشه ای از کرامت این خانواده موسوی را به نمایش می گذارند.

امسال هم که به علت شیوع ویروس مرموز و منحوس کرونا مدتی حرم های مطهر برای زیارت مسدود و پس از بازگشایی هم زیارات محدود گردید.

خادمان این استان مقدس با کمال افتخار در این دهه پر خیر و برکت بین مردم در جای جای این کره خاکی بویژه همه جای ایران اسلامی حضور پیدا کردند و سلام امام رئوف و مهربانی را به همه ارادتمندان ان حضرت ابلاغ و با دیدارها و برنامه های متنوع کام دل و جان همگان را حلاوت بخشیدند و در مقابل سلام رسان عاشقان امام رضا علیه السلام به محضر شریف ان امام همام شدند.

سلامتی و سعادت و توفیق روز افزون همه برنامه ریزان و دست اندرکاران این برنامه جذاب و موثر و شاهکار معنوی را در سایه قران و عترت از درگاه حضرت احدیت مسالت نموده و از پیشگاه حضرت باریتعالی عاجزانه می خواهیم در ظهور موفورالسرور حضرت بقیت الله الاعظم ارواحنا فداه تعجیل نماید تا با حضور ان عدالت گستر گیتی غم و غصه و مشکلات و بیماری و بی عدالتی ها از جامعه اسلامی و جهانی رخت بر بندد و حکومت جهانی ان حضرت مستقر گردد و سال اینده دهه کرامت را در محضر نواده بزرگوار امام هشتم جشن بگیریم.

ان شاء الله تعالی بمنه و کرمه الاعلی

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.