سرویس: اجتماعی 07:11 - جمعه 13 تیر 1399

خانه‌های ورزش شمال شرق اصفهان تجهیز شد؛ افزایش ۱۱۰ هزار مترمربعی سرانه ورزشی توسط بسیج

مسئول تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان گفت: بسیج در طول چند سال اخیر ۱۱۰ هزار مترمربع به سرانه اماکن ورزشی استان افزوده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ وحید رجبی، در خصوص تجهیز خانه‌های ورزش در مناطق روستایی و محروم استان اظهار داشت: مجموعه بسیج استان به منظور ایجاد عدالت ورزشی، از 5 سال پیش با ساخت سالن‌های ورزشی صالحین و 9 دی در شهرستان‌های مختلف کار را آغاز کرده و امروز به جایی رسیده است که برای حدود 6 پایگاه‌ بسیج در محلات محروم منطقه شمال و شمال‌شرق شهرستان اصفهان از جمله محلات زینبیه و دارک، تجهیزات ورزشی به ارزش 10 میلیون تومان تهیه شد.

وی افزود: این تجهیزات شامل اقلامی مانند تاتامی، میز تنیس روی میز، دارت، میز شطرنج، فوتبال روی‌میز و غیره بوده و این تجهیزات برای هر کدام از پایگاه‌ها به صورت جداگانه تهیه شده است.

مسئول تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: در طول این چند سال نزدیک به 200 سالن بزرگ ورزشی برای استفاده در رشته‌های رزمی و توپی در مناطق مختلف استان ساخته شده و هر کدام از حوزه‌های بسیج یک سالن ورزشی در اختیار دارد که تجهیز شده و هم‌اکنون در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به نقش فعالیت‌های زیرساختی بسیج در بالا بردن سرانه اماکن ورزشی استان، گفت: با فعالیت‌های بسیج و ساخت‌وسازهای صورت گرفته در طول این چند سال، بالغ بر 110 هزار مترمربع به سرانه اماکن ورزشی استان اضافه شده است.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.