سرویس: غیر تولیدی 11:11 - سه شنبه 10 تیر 1399

خروجی سد زاینده رود افزایش یافت

عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزان شهرستان اصفهان از افزایش خروجی سد زاینده رود برای تامین نیاز آبی مزارع شرق اصفهان خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ حسین محمدرضایی عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزان شهرستان اصفهان اظهار داشت: با پیگیری و مطالبه کشاورزان و تلاش مسئولان اجرایی، سیاسی، قضائی، انتظامی، صنف کشاورزی و شورای میراب‌ها، امروز سه شنبه دهم تیرماه آب برای کشت تابستانه شرق اصفهان افزایش پیدا می‌کند.

او افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و افزایش نیاز شرب و بهداشت و پیشتازی کشاورزان اصفهان در اجرای اصلاح الگوی کشت و استفاده بهینه از آب و خاک، مقدار و نوع و کیفیت کشت و کار مدیریت خواهند شد.

محمدرضایی با تاکید بر ضرورت کمک مسئولان امر در راستای به ثمر رسیدن کشت تابستانه کشاورزان با این آب، گفت: شرکت آب منطقه‌ای با همکاری قوه قضائیه و نیروی انتظامی و با همراهی و کمک صنف کشاورزی و تیم ساماندهی زاینده رود باید برای حفظ و حراست و جلو گیری از برداشت‌های بی رویه و غیر قانونی جهت رساندن آب به شرق اصفهان قاطعانه اقدام و عمل کنند.

عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزان شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه کشاورزان باید استفاده بهینه از این آب گران‌بها داشته باشند، افزود: سازمان جهاد کشاورزی باید برای هرچه بهتر شدن کشت تابستانه نهاده‌های کشاورزی را سریعاً به دست کشاورزان برساند.

منبع:مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.