اصفهان شرق

انهدام باند سارقان کارگاه میناکاری اصفهان/ کشف ۲ تُن ظروف مسی

کدخبر: 199910
1399/04/10 در ساعت 16:09

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس اصفهان، حسین ترکیان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از یک کارگاه میناکاری و شکایت صاحب این کارگاه به پلیس، تحقیقات خصوص شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان سرقت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده از صحنه سرقت مشخص شد سارقان یک باند سه نفره با صورت‌های پوشیده بودند که پس از بستن و دست و پای نگهبانان اقدام به سرقت دو تُن ظروف مسی کرده و متواری می‌شوند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان بیان داشت: با استفاده از یک سری اقدامات هوشمندانه و کارهای اطلاعاتی و تخصصی توسط کارآگاهان سرانجام یکی از افراد سارق شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر و به بزه انتسابی خود با همدستی دو نفر دیگر از دوستانش اعتراف کرد.

وی اظهار داشت: دو متهم دیگر این باند که از استان متواری و در یکی از شهرستان‌های تهران مخفی شده بودند نیز طی عملیاتی منسجم و هماهنگ توسط کارآگاهان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ ترکیان از دستگیری مالخر اموال مسروقه با اعترافات متهمان خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه این مالخر، دو تُن ظروف مسی مسروقه کشف و پس از طی مراحل قانونی به صاحب آن مسترد شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش اموال مسروقه را دو میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: تمامی متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.