سرویس: اجتماعی 16:09 - سه شنبه 10 تیر 1399

انهدام باند سارقان کارگاه میناکاری اصفهان/ کشف ۲ تُن ظروف مسی

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی اصفهان، از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان کارگاه میناکاری و کشف دو تُن ظروف مسی مسروقه به ارزش دو میلیارد ریال از مخفیگاه مالخر خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس اصفهان، حسین ترکیان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از یک کارگاه میناکاری و شکایت صاحب این کارگاه به پلیس، تحقیقات خصوص شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان سرقت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده از صحنه سرقت مشخص شد سارقان یک باند سه نفره با صورت‌های پوشیده بودند که پس از بستن و دست و پای نگهبانان اقدام به سرقت دو تُن ظروف مسی کرده و متواری می‌شوند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان بیان داشت: با استفاده از یک سری اقدامات هوشمندانه و کارهای اطلاعاتی و تخصصی توسط کارآگاهان سرانجام یکی از افراد سارق شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر و به بزه انتسابی خود با همدستی دو نفر دیگر از دوستانش اعتراف کرد.

وی اظهار داشت: دو متهم دیگر این باند که از استان متواری و در یکی از شهرستان‌های تهران مخفی شده بودند نیز طی عملیاتی منسجم و هماهنگ توسط کارآگاهان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ ترکیان از دستگیری مالخر اموال مسروقه با اعترافات متهمان خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه این مالخر، دو تُن ظروف مسی مسروقه کشف و پس از طی مراحل قانونی به صاحب آن مسترد شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش اموال مسروقه را دو میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: تمامی متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.