سرویس: اخبار شهرستان 21:58 - دوشنبه 09 تیر 1399

دکتر بانکی نماینده مردم اصفهان در مجلس؛

مردم فقر را تحمل می کنند ولی تبعیض را هرگز!/ حل مساله آب اصفهان جدیست

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: مردم شرق و غرب اصفهان، فقر را تحمل می کنند ولی تبعیض در بین مردم توسط مسئولان خیانت است.

به گزارش اصفهان شرق، دکتر امیرحسین بانکی فرد در جمع مردم زحمت کش شرق اصفهان حضور یافت و از نزدیک با آنها گفتگو و با درد و دل مردم آشناتر شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به اینکه مدت هاست، مردم مشکلاتی نظیر خشکسالی و سختی اقتصادی در دوران کرونا را تجربه کرده اند، اظهار کرد: امیدوارم به لطف خداوند بتوانیم با عزم جدی، راه تنفسی برای مردم ایجاد کرده و بارقه امید در زندگی مردم مشاهده شود.

وی با تاکید بر اینکه برای مردم باید خالصانه کار کرد، افزود: نماینده نباید به دنبال منافع شخصی باشد و همه ما که با رای اعتماد مردم به صندلی مجلس تکیه زده ایم باید خالصانه و با وحدت رویه، برای مردم فعالیت داشته باشیم و در ادامه این رسالت خطیر؛ فرقی نمی کند که چه کسی به ما رای داده است، بلکه ما امروز نماینده همه مردم اصفهان هستیم.

بانکی با اشاره به اینکه شرق و غرب اصفهان برای نماینده مجلس فرقی ندارد، اذعان کرد: مردم فقر را تحمل می کنند ولی تبعیض مسئولان را به هیچ وجه تحمل نخواهند کرد زیرا تبعیض، خیانت بزرگ در حق مردم است.

وی ادامه داد: گاهی دیده می شود برخی مسئولان نسبت به منطقه ای ارادت بیشتر دارند و منطقه ای از لیست رسیدگی خارج می شود، این نشانه ضعف ایمان است که تبعیض را به کار و عمل وارد می کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به اینکه مردم و نمایندگان باید وحدت خود را حفظ کنند، خاطرنشان کرد: مردم اختلافات را کنار گذاشته تا به سمت حل مشکلات حرکت کنند و بدانیم که اختلاف ریشه عدم رسیدن به اهداف بزرگ است.

وی تاکید کرد: نمایندگان و مسئولان نیز با وحدت به سمت رسالتی که بردوششان است، حرکت کرده و وعده بی جا به مردم ندهند زیرا مردم امروز از قول های بی عمل خسته شده اند.

بانکی فرد با اشاره به اینکه مساله آب اصفهان از موضوعات مهم استان است، بیان کرد: مساله آب اصفهان جدی است و اگر طرح های کوتاه مدت نیز حل شود، باز هم موضوع آب را باید در ردیف پیگیری قرار دهیم.

انتهای پیام/ ز ش

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.