سرویس: غیر تولیدی 10:16 - دوشنبه 09 تیر 1399

مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان:

ساخت سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان اصفهان

مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان گفت:در استان اصفهان حدود سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی توسط انبوه سازان ساخته شده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ غلامحسین خانی مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد مسکن کاشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در استان اصفهان حدود سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی توسط انبوه سازان ساخته شده است.

او با بیان اینکه قرار است چهار هزار واحد مسکونی ویژه افراد کم درآمد ساکنین شهری و روستایی ساخته شود، ابراز داشت: برای هر واحد ۳۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض اختصاص یافته است تا متقاضیان بتوانند واحد‌های خود را تکمیل کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۳۰ درصد واحد‌های مسکونی روستایی استان اصفهان مقاوم سازی شده اند، تصریح کرد: در ۳۷ شهر استان زمین مورد نیاز برای ساخت واحد‌های مسکونی توسط بنیاد مسکن توسط اداره کل راه و شهرسازی تأمین شده است.

او با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی در روستا‌های شهرستان کاشان وجود دارد، خاطرنشان کرد: از این تعداد سه هزار و ۸۰۰ واحد مقاوم سازی شده اند که پیش بینی می‌شود تا حدود پنج سال آینده این رقم به حدود هشت هزار و ۵۰۰ واحد می‌رسد.

خانی از اختصاص وام ۴۰۰ میلیون ریالی به هر واحد روستایی با کارمزد پنج درصد خبر داد و یادآور شد: در سال جاری هم در مجموع بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبارات با کارمزد پنج درصد برای مقاوم سازی منازل مسکونی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.