سرویس: غیر تولیدی 22:50 - جمعه 06 تیر 1399

توجه کمتر به شهرهای کویری عامل خالی شدن آن‌هاست

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلات توزیع بودجه، عدم تناسب با جمعیت است؛ به شهرهای کویری کمتر بودجه می‌دهند و علت خالی شدن شهرهای کویری است.

به گزارش اصفهان شرق؛ سید صادق طباطبائی‌نژاد شامگاه جمعه در اردستان اظهار کرد: یکی از مشکلات توزیع بودجه، عدم تناسب با جمعیت است؛ به شهرهای کویری کمتر بودجه می‌دهند و علت خالی شدن شهرهای کویری است.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی افزود: مهمترین مشکل منطقه اشتغال هست و آب منطقه‌ای ۳ سال است آب صنعتی نمی‌دهند؛ از نظر ارائه برق به کارخانه‌جات هم مشکل توزیع برق داریم.

وی عنوان کرد: جاده اصفهان به اردستان ۲۵ میلیارد، جاده اردستان به زواره ۵ میلیارد جاده جاده‌های روستایی ۵ میلیارد احتیاج دارد که نوبخت قول تخصیص این بودجه را دادند.

طباطبایی‌نژاد گفت: ۲ هزار کیلومتر جاده هم‌سنگ داریم که سال گذشته سهم جاده‌ها را به شهرستان مبارکه دادند و به اردستان پولی نرسید؛ مجموعه جاده‌های شهرستان اصفهان در حال تخریب هست و برای نگهداشتن جاده‌ها به بیش از ۵۰ میلیارد تومان بودجه نیاز هست.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ۲۰کیلومتر جاده ترانزیت کشوری در حوزه اردستان است که از نظر راهداری در وضعیت خوبی قرار نداریم.

وی افزود: بیشترین قنوات استان اصفهان در اردستان وجود دارد ولی بودجه اردستان برای سایر شهرستان‌ها می‌رود که عدم توازن در بودجه آزار دهنده است.

طباطبایی‌نژاد با اشاره به نبود نهاده دام‌ برای مرغداری در اردستان عنوان کرد: مرغ‌دارانی که قبلا ۲ میلیون جوجه می‌ریختند اکنون ۳۰۰هزار جوجه ریختند چون نمی‌توانند نهاده دامی آن‌ها را تامین کنند.

انتهای پیام /فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.