سرویس: اخبار شهرستان 18:53 - پنجشنبه 05 تیر 1399

به مناسبت هفته قوه قضاییه؛

میثاق مسئولان و خانواده شهدای بخش بن رود انجام شد/ تصاویر

صبح امروزبه مناسبت هفته قوه قضاییه در آیینی با حضور جمعی از مسئولان گلزار شهدای شهر ورزنه غبار روبی و عطر افشانی شد.

به گزارش اصفهان شرق، در ادامه به مناسبت هفته قوه قضاییه قاضی هوشمندی وهیئت همراه ،امید حقیقی بخشدار بن رود ،برادر پاسدار صادقی فرمانده حوزه بسیج  با خانواده شهدا،شهید احمد سعیدی ،شهید قدرت اله احمدی  وشهیدحسین  علیزاده دیدار وگفتگو کردند.

مهرزاد هوشمندی رئیس حوزه قضایی بخش بن رود دردیدار با خانواده معظم شهدا بیان کرد: امنیت و آرامش کشور و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی عزیزانی است که دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود که همانا جان شیرین شان بود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند.

قاضی هوشمندی گفت: صبر و شکیبایی خانواده های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است که در برابر تمامی توطئه های دشمنان علیه این کشور ایستادگی کرده و در تداوم خون مطهر شهدا از آرمان های نظام اسلامی و رهبری دفاع کنیم.

هوشمندی افزود: مسئولان باید همواره در جهت آرمان های شهدا و راه آنها گام بردارند و اجازه ندهند که خون شهیدان پایمال شود.

امید حقیقی بخشدار بن رود در این دارگفت: امروز اقتدار کشور را مدیون خون‌های مطهر و پاک کسانی هستیم که در مقابل دشمن تادندان‌مسلح، ایستادند و اجازه تعدی حتی به یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندادند.

بخشدار بن رود خطاب به خانواده شهدا و ایثارگران گفت: شما از افتخارات کشور ما می باشید و مردم ایران نیز همواره نشان دادند که قدردان خون شهیدان هستند.

حقیقی بخشدار ادامه داد: با سرکشی و دیدار با خانواده شهدا تنها می توانیم به گفتگو با خانواده شهدا بنشینیم و این بخش کوچکی از زحمات و تلاش های آنها را جبران خواهد کرد.

شهر ورزنه وبخش بن رود بیش از 188شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.