سرویس: غیر تولیدی 07:15 - پنجشنبه 05 تیر 1399

کمک ۱۷ میلیاردی کمیته امداد اصفهان به نوعروسان نیازمندان

کمیته امداد استان اصفهان در سال ۹۸ با همکاری خیران و مردم نیکوکار اصفهان بیش از ۱۷ میلیارد و ۱۳۱ میلیون تومان در قالب ۳۲۹۹ کمک هزینه ازدواج به صورت نقد و کالا پرداخت کرد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از  روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته‌امداد، کریم زارع، به مناسبت میلاد فرخنده حضرت معصومه (س) و روز دختر به ارائه گزارشی از خدمات این نهاد به این بخش از جامعه تحت حمایت پرداخت و اظهار داشت: پرداخت کمک هزینه جهیزیه و ازدواج یکی از مهمترین خدمات ارائه شده به دختران خانوارهای تحت پوشش است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان کمک به ازدواج نیازمندان در استان اصفهان را سنتی ریشه‌دار و فرهنگی عنوان کرد و گفت: کمیته امداد استان اصفهان هم با همکاری خیران و مردم نیکوکار استان خدمات قابل توجهی در این زمینه ارائه کرده است.

وی با اعلام اینکه در سال گذشته کمیته امداد استان اصفهان بیش از ۱۷ میلیارد و ۱۳۱ میلیون تومان در قالب ۳۲۹۹ کمک هزینه جهیزیه و ازدواج پرداخت کرد، گفت: هشت میلیارد و ۱۱۲ میلیون تومان از این مبلغ از محل منابع امداد و بودجه دولتی و همچنین بیش از ۹ میلیارد و ۱۹ میلیون تومان نیز از محل صدقه و کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان تامین شده است.

زارع با بیان اینکه گرانی لوازم خانگی باعث سخت شدن کار خانواده‌های آبرومندی که دختران در شرف ازدواج دارند، شده است، گفت: امیدواریم در سال ۹۹ با همت بلند مردم فهیم، نیک‌اندیش و خیر استان تا جایی که میسر باشد به ازدواج نیازمندان و فراهم کردن بستر جاری شدن سنت حسنه نبوی کمک کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.