سرویس: اخبار شهرستان 09:41 - چهارشنبه 04 تیر 1399

با حضور مدیر عامل بانک صادرات استان اصفهان در شهر حسن آباد؛

بانک صادرات شعبه شهر حسن آباد جان تازه ای گرفت

جلسه ای با حضور مدیر عامل بانک صادرات استان اصفهان  و همراهان، بخشدار جرقویه علیا و اعضای شورای اسلامی شهر جهت بررسی مشکلات مربوط به احتمال حذف شدن این شعبه برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ بانک صادرات شهر حسن آباد اولین بانکی است که در این بخش محروم تاسیس شده و خدمات بسیاری را به مشتریان خود ارائه نموده است  ولی جند ماه قبل این بانک  به دلایل نا معلومی  به باچه تبدیل شد و یکی از دلایل این موضوع را کاهش سود آوری بیان کرده بودند ولی دوباره این روزها در کوچه و بازار حرف از حذف این شعبه را در شهر حسن آباد می زنند که  این موضوع باعث نگرانی مردم شده است و مردم این مسئله را به شورای شهر و بخشداری ارجاع دادند رئیس شورای اسلامی شهر و بخشدار منطقه موضوع را با مسئولین استانی مطرح کردند و پیگیر این مسئله شدند تا بالاخره این موضع دلیلی شد تا مدیر عامل بانک صادرات استان اقای مهدی میری جهرمی  شخصا به شهر حسن آباد سفر کنند و از نزدیک موضوع را بررسی نمایند.

با حضور میری جهرمی جلسه ای در بانک صادرات شهر حسن آباد با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، بخشدار و تعدادی از مشتریان بانک صادرات حسن آباد برگزار شد.

در این جلسه ابتدا بخشدار جرقویه علیا ضمن تقدیر و تشکر از حضار گفت: حذف بانک صادرات شهر حسن آباد با توجه به خدمات چندین ساله این بانک به مردم می تواند باعث مشکلاتی برای اهالی این منطقه شود چرا که با حذف این بانک مردم برای خدمات باید 50 کیلومتر را طی کنند تا به شهر نیک آباد بروند.

وی در ادامه از مسئولین حاضر در جلسه خواست  با ارائه راهکار های مناسب از حذف این بانک جلوگیری شود.

در ادامه مدیر عامل بانک صادرات استان اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از حضار و ابراز خرسندی از حضور در منطقه محروم جرقویه علیا گفت:بانک ها تا چند سال قبل به صورت استانی اداره می شد ولی امروزه بانک ها به صورت کشوری و الکترونیکی اداره می شود و بانک صادرات دارای 26 هزار شعبه است که طبق بخشنامه کشوری باید 11 هزار شعبه آن حذف شوند.

میری جهرمی در ادامه با اشاره به دلایل حذف بعضی از شعب گفت: بانک ها نیز طبق قوانین خود باید از نظر سرمایه گذاری و میزان تراکنش نیز قابل قبول باشد و امروز با وجود شعب بانک های دیگر در شهر حسن آباد بدون تردید در میزان سپرده گذاری و تراکنش این بانک تاثیر داشته است.

مدیر عامل بانک صادرات استان اصفهان با اشاره به موضوع محرومیت و فاصله زیاد از مرکز استان گفت: ما همیشه به دنبال توسعه و پیشرفت بوده ایم و نمی خواهیم در منطقه ای  باعث ایجاد مشکل یا مانع رشد منطق شویم.

میری جهرمی یکی از راهکاری مهم در توسعه بانک صادرات شهر حسن آباد خود مردم دانست و افزود: مردم منطقه خودشان باید به موضوع توسعه و پیشرفت منطقه و ادارات واقف باشند و با تشویق صاحبان مشاغل باعث رونق اقتصادی و سرمایه گذاری در این بانک شوند اگر مسئولین و مردم در این جهت ما را یاری نمایند مطمئن باشید که این بانک حذف نخواهد شدو ما نیز در حیطه کاری خودمان شما را را یاری خواهیم داد..

در ادامه یکی از مشتریان در خصوص علت کاهش سرمایه گذاری در این بانک گفت: یکی از دلایل کاهش سرمایه در این بانک موضع کادر و پرسنل بانک بوده چرا که در سال های قبل این بانک از درجه ای بالا برخوردار بوده وبه نظر ما با تغییر در کادر بانک و بومی بودن پرسنل می توان از مشکلات بوجود آمده جلوگیری کرد.

میر جهرمی در ادامه ضمن تایید نقش کادر و پرسنل بانک در اداره و توسعه افزود: بنده این موضوع را بررسی خواهم کرد و در صورت تایید کادر قوی و فعال را در این بانک بکار خواهیم گرفت و به امید خدا این بانک جان تازه ای خواهد گرفت.

 انتهای پیام/صادقی

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.