سرویس: غیر تولیدی 13:00 - سه شنبه 03 تیر 1399

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان اصفهان معارفه شد

مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان اصفهان با حضور سردار مجتبی فدا برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان(عج)، سردار مجتبی فدا در مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان گفت: هرکدام از فرماندهان ما صاحب یک مکتب و سیره هستند؛ شهید خرازی در حفظ و اهمیت بیت‌المال، شهید کاظمی در دشمن‌ستیزی؛ شهید ردانی‌پور در معنویت.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان با اشاره به انتصاب عمو مهدی به عنوان معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان گفت: سرهنگ عمو مهدی یک نیروی جوان مدیر و کارآمد است که در مسؤولیت‌های خود در نواحی شاهین‌شهر، امام رضا، و کاشان موفق عمل کرده و خوش درخشیده است.

وی با بیان اینکه حسین عابدینی هم‌رزم شهید کاظمی و بسیاری از شهدای لشکر ۸ نجف اشرف بود، گفت: حاج حسین عابدینی در عشق و علاقه به کار صاحب روش و سبک بود، او عاشق شهادت است و بعد از چهل سال خدمت صادقانه دوست داشت در این لباس به رفقای شهیدش همچون حاج احمد کاظمی و شهدای لشکر ۸ برسد.

در ادامه مرتضی عمو مهدی اظهار داشت: از خدا می‌خواهم که مدیون خون شهدا در این مسؤولیت نباشیم، خدا را سپاسگزاریم که در لباس شهدا خدمت می‌کنیم و با توکل بر خدا و توسل به ۱۴ معصوم گام‌های بلندی برای اعتلای هرچه بیشتر سپاه و بسیج استان برداریم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان عنوان کرد: اگر چه دشمنان بعد امروز انقلاب از گذشته بسیار ضعیف‌تر شده‌اند اما فضای دشمنی به مراتب پیچیده‌تر و مرموزتر از گذشته شده، ر چنین شرایطی سپاه پاسداران با اعتماد و اتکای مردم و بسیج کمر دشمنان اسلام را به خاک خواهند مالید.

وی در پایان گفت: مهم نیست در کجا باشیم و چه عنوانی داشته باشیم امام مهم است که این امانت الهی که با خون هزاران شهید به پای آن ریخته شده به مقصد اصلی خود که همان تشکیل تمدن اسلامی و در نهایت ظهور و حکومت جهانی حضرت ولی‌عصر ارواحنا فدا است برسانیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.