سرویس: غیر تولیدی 12:21 - سه شنبه 03 تیر 1399

استخرهای اصفهان همچنان بسته خواهد بود

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان از بسته ماندن استخرهای اصفهان تا زمان رسیدن به وضعیت سفید کرونایی خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛  با شیوع ویروس کرونا استخر‌ها و باشگاه‌های ورزشی از ابتدایی‌ترین مکان‌هایی بودند که تعطیل شدند و اجازه فعالیت به آن‌ها داده نشد اما از اوایل خرداد ماه مجوز فعالیت باشگاه‌های ورزشی به تدریج داده شد.

البته در مورد استخر‌ها از همان ابتدا گفته می‌شد که آخرین مکان‌هایی هستند که احتمالا مجوز ادامه فعالیت می‌گیرند و تاکنون در اصفهان صحبتی برای بازگشایی استخر‌ها نشده است.

استخر‌های اصفهان در حالی همچنان بسته هستند که روز گذشته و طبق اعلام مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران طبق بخش نامه جدید ستاد ملی کرونا مجوز فعالیت استخرهای ورزشی سرپوشیده و آکادمی‌های ورزشی استان تهران از اول تیرماه صادر شد.

احمد باقری‌مقدم در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در این خصوص اظهار داشت: معیار بازگشایی استخرها وضعیت کرونا در مناطق مختلف است که با وضعیت قرمز، زرد و نارنجی مشخص شده است‌.

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان افزود: در مناطق با وضعیت قرمز امکان بازگشایی استخر‌ها وجود ندارد، در مناطق زرد فقط استخرهای روباز اجازه فعالیت دارند و در مناطق سفید است که استخرهای رو بسته نیز با رعایت نکات بهداشتی قادر به فعالیت هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به این‌که اصفهان هنوز به وضعیت سفید از نظر کرونا نرسیده است، استخرها اجازه فعالیت و بازگشایی ندارند؛ تاکنون از ستاد ملی مقابله با کرونا و فدراسیون پزشکی ورزشی نیز مصوبه مکتوبی در مورد بازگشایی استخرها به دست ما نرسیده است و اگر صحبتی نیز انجام می‌شود فقط در حد حرف است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.