سرویس: غیر تولیدی 10:10 - سه شنبه 03 تیر 1399

برپایی نمایشگاه دام و طیور در اصفهان با حضور ۱۲۰ شرکت

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان از حضور ۱۲۰ شرکت از ۱۰ استان کشور در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، آبزیان و دامپزشکی این استان خبر داد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان از حضور ۱۲۰ شرکت از ۱۰ استان کشور در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، آبزیان و دامپزشکی این استان خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، علی یارمحمدیان با اشاره به اینکه نمایشگاه دام و طیور از سوم تا ششم تیرماه در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برپا خواهد شد، گفت: شرکت‌های فعال در حوزه‌های ژنتیک، خوراک دام و طیور و آبزیان، مکمل‌های غذایی دام و طیور، تولید روغن و اسید چرب، لوازم مرغداری و جوجه‌کشی، تولید باسکول و تجهیزات دام و طیور و آبزیان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با بیان اینکه هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، آبزیان و دامپزشکی در ۸ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برپا می‌شود، افزود: شرکت‌هایی از استان‌های اصفهان، قزوین، تهران، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، فارس، یزد، مازندران، البرز و قم در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و به ارائه توانمندی‌ها و پتانسیل‌های تولیدی، خدماتی و صادراتی خود می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: بازدید از این نمایشگاه فقط برای متخصصان، کارشناسان و فعالان مرتبط با حوزه نمایشگاه مجاز خواهد بود و عموم مردم امکان بازدید از نمایشگاه را نخواهند داشت.

به گفته یارمحمدیان، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با ارائه دعوت‌نامه به متخصصان، کارشناسان و فعالان بخش‌های مرتبط با نمایشگاه دام، طیور، آبزیان و دامپزشکی، زمینه بازدید این عزیزان از نمایشگاه را فراهم خواهد آورد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تصریح کرد: این دعوت‌نامه‌ها به صورت کارت‌های دعوت چاپی، پیامک، نامه و یا دعوت‌نامه‌های الکترونیک در اختیار متخصصان قرار می‌گیرد و آن‌ها می‌توانند با مراجعه به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان و ارائه دعوت‌نامه، از نمایشگاه بازدید کنند.

بر این اساس، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، آبزیان و دامپزشکی از ساعت ۱۰ تا ۱۸ روزهای سوم تا ششم تیرماه ۹۹ در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برپا خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.