سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:04 - سه شنبه 06 خرداد 1393

بانک مسکن، مانع مسکن مهر!

سرپرست شهر جدید پردیس با بیان اینکه هدف بانک مسکن با پرداخت نکردن تسهیلات هزینه آماده سازی پروژه‌های مسکن مهر از محل آورده متقاضیان دنبال توقف پروژه مسکن مهر است، گفت: احتمالا در روزهای آتی ساخت مسکن مهر در پردیس متوقف می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از فارس: حسن ولی‌پور در پاسخ به این سوال که توقف پرداخت هزینه آماده سازی پروژه‌های مسکن مهر از محل آورده متقاضیان از چه تاریخی انجام شده است و آیا وزیر راه و شهرسازی در جریان این موضوع قرار دارد، گفت: بانک مسکن از اردیبهشت ماه سال جاری پرداخت هزینه آماده سازی پروژه‌های مسکن مهر از محل آورده متقاضیان را متوقف کرده است و احتمالا با ادامه این روند پروژه‌های مسکن مهر در روزهای آتی متوقف می‌شود.

سرپرست شهر جدید پردیس با اشاره به اینکه مراتب را به اطلاع نریمان معاون وزیر و مهرآبادی قائم مقام وزیر در امور مسکن مهر رسانده است و قطعا تا الان این موضوع به اطلاع اخوندی نیز رسیده است، تاکید کرد: بانک مسکن اعلام کرده که دیگر از محل آورده متقاضیان برای آماده‌سازی پروژه‌های مسکن مهر پرداخت نمی‌کند، اما سئوال ما این است که مگر ساختمان انشعاب آب و برق و ناظر نمی‌خواهد.

ولی پور تصریح کرد: هدف بانک مسکن از این اقدام این است که یا پروژه مسکن مهر تعطیل شود و یا اینکه ساختمان ناظر نداشته باشد.

وی ادامه داد: روز یک شنبه هفته جاری با خواهش و تمنا توانستیم ناظران را بالای سر پروژه ها ببریم و بتن ریزی کنیم، چرا که آنها معتقد هستند، وقتی قرار نیست، حقوقی دریافت کنیم، چرا باید کار کنیم.

ولی پور تاکید کرد: با توجه به اقدامات اخیر خارج از رویه معمول دوسال گذشته بانک مسکن، در فرآیندهای مالی مسکن مهر، هم اکنون پیشرفت پروژه های مسکن مهر با کندی مواجه شده است که در صورت ادامه یافتن این رویه از جانب بانک مسکن احتمال توقف پروژه‌های مسکن مهر غیرقابل اجتناب است.

نعمتی مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری بانک مسکن در واکنش به اظهارات سرپرست شرکت عمران پردیس گفته است که آورده متقاضیان طرح مهر فقط برای ساخت واحد مسکونی است و بر اساس قانون نمی‌توانیم، آن را برای ساخت خدمات روبنایی هزینه کنیم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.