سرویس: اجتماعی » حوادث 13:10 - دوشنبه 26 خرداد 1399

جزئیات قتل هنرمند اصفهانی از زبان دادستان استان

دادستان استان اصفهان گفت: طبق گزارشی که به دست ما رسیده ساعت 3 بامداد 18 خرداد ماه خبری به مراجع انتظامی و بازپرس سمیرم میرسد که بلافاصله در محل حاضر شده و با شخصی که مورد قتل قرار گرفته است روبه رو شدند.

به گزارش اصفهان شرق؛ علی اصفهانی در خصوص حادثه ی قتل هنرمند اصفهانی گفت: طبق گزارشی که به دست ما رسیده ساعت 3 بامداد 18 خرداد ماه خبری به مراجع انتظامی و بازپرس سمیرم میرسد که بلافاصله در محل حاضر شده و با شخصی که مورد قتل قرار گرفته است روبه رو شدند.

 دادستان استان اصفهان در ادامه، افزود: خانمی همراه ایشان بوده که ظاهرا نامزد مقتول بوده اند و پلیس جناحی و همچنین پزشک قانونی در صحنه حاضر می شوند و تماما بررسی می گردد و نامزد ایشان بیان می کند که شخصی ایشان را به قتل رسانیده و متواری شده است.

وی در رابطه با روند دستگیری قاتل، بیان کرد: بعد از 24 ساعت تحقیقات و بررسی های لازم قاتل دستگیر شده و مشخص می شود که انگیزه‌ قاتل شخصی و مربوط به اختلافات چند ساله بین قاتل و مقتول بوده است که بررسی های بیشتر در دست بررسی می باشد.

 اصفهانی نسبت به انگیزه قاتل اظهار کرد: طبق اعترافات قاتل انگیزه شخصی برای قتل بیان شده است و بازهم تحقیقات در این راستا ادامه خواهد داشت و شخص قاتل و نامزد مقتول به دلیل اینکه ممکن است معاونت در قتل داشته باشند، هر دو بازداشت موقت هستند.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.