سرویس: غیر تولیدی 07:41 - یکشنبه 25 خرداد 1399

استاندار اصفهان:

۲۵۰۰ شغل زودبازده در شرق و مناطق محروم اصفهان ایجاد می‌شود

استاندار اصفهان گفت: برای ایجاد ۲ هزار و ۵۰۰ شغل زود بازده در شرق اصفهان و مناطق محروم مانند فریدونشهر، سمیرم و خوربیابانک توافقاتی صورت گرفته است.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی روز شنبه در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل بنیاد برکت و مسؤولان استان در سالن اجتماعات استانداری با اشاره به دیدار با رییس ستاد اجرایی فرمان امام و رئیس بنیاد مستضعفان اظهار داشت: با بنیاد مستضعفان توافق کردیم تا زمین‌هایی برای احداث واحد مسکن محرومان و مستضعفان در اختیار ما قرار دهند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: همچنین توافقاتی در خصوص احداث گلخانه (با توجه به کم آبی استان) و یا مجتمع‌های دامداری برای تولید گوشت قرمز در استان با وام هشت درصد صورت گرفته است.

وی اظهارداشت: با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توافق کردیم تا برای احداث بیمارستان تیران و کرون ۱۰۰ میلیارد تومان و بیمارستان محلی بویین و میاندشت ۲۰ میلیارد تومان در اختیار ما قرار دهند.

رضایی اضافه کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به دنبال ایجاد اشتغال، رفاه و آسایش مردم بوده و بنیاد مستضعفان بر محرومان تاکید دارد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه نباید بخشی نگری کنیم، خاطرنشان کرد: باید موتور استان به حرکت در بیاید، اگر نیاز به احداث مدرسه،راه، گسترش شبکه آبرسانی وجود دارد، صورت بگیرد تا علاوه بر حل مسائل اشتغال ایجاد شود.

 استان اصفهان بیش از پنج میلیون نفر جمعیت دارد که در ۲۴ شهرستان و ۱۰۵ شهر ساکن هستند. در این استان افزون بر ۹ هزار واحد تولیدی فعالیت دارد.

انتهای پیام

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.