سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:33 - چهارشنبه 21 خرداد 1399

جریان «دائمی» زاینده‌رود خواسته مردم و کشاورزان اصفهانی است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: ستاد احیای زاینده‌رود وظیفه داشته با تأمین منابع آبی جدید و مدیریت مصرف، جریان دائمی زاینده‌رود را رقم بزند که خواسته مردم و کشاورزان اصفهان است.

به گزارش اصفهان شرق؛ مهدی طغیانی اظهار داشت: مشکلی که در خصوص زاینده‌رود وجود دارد این است که هر زمان بارش‌ها کاهش می‌یابد و موضوع آب بحرانی می‌شود، مسؤولان برای حل بحران جلسه می‌گذارند و وعده می‌دهند اما به محض گذر از شرایط بحرانی با افزایش بارندگی، زاینده‌رود فراموش می‌شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ستاد احیای زاینده‌رود وظیفه داشته با تأمین منابع آبی جدید و مدیریت مصرف، جریان دائمی زاینده‌رود را رقم بزند که خواسته مردم و کشاورزان اصفهان است.

وی افزود: بررسی‌ها ما مشخص کرده که از خرداد سال گذشته ستاد احیای زاینده‌رود تشکیل جلسه نداده و تعطیلی ستاد احیای زاینده‌رود به منزله عدم پیگیری مصوبات است؛ اگر قرار بود مشکل زاینده‌رود بر اساس روال معمول انجام شود که نیاز به ستاد نبود، ستاد تشکیل شده که فراسازمانی یا حتی فراقوه‌ای به این مساله مورد نظر رسیدگی کند.

طغیانی با تاکید بر پیگیری‌ها برای تشکیل ستاد احیای زاینده‌رود، عنوان کرد: قصد داشتم این موضوع را هفته گذشته تذکر بدهم، از خود صنف کشاورزان اعلام کردند که فعلاً دست نگهداریم تا جمع‌بندی مسائل مربوط به آب یکجا و جامع بیان شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: موضوع آب از اولویت‌ها اصلی نمایندگان اصفهان در دوره جدید مجلس خواهد بود.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.