سرویس: غیر تولیدی 07:01 - سه شنبه 20 خرداد 1399

امضای تفاهم همکاری کمیته امداد و فنی و حرفه‌ای / تخفیف ۵۰ درصدی برای مددجویان اصفهانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: مددجویان اصفهانی می‌توانند از دوره‌های آموزشی در مراکز تحت نظارت آن با تخفیفی نزدیک به ۵۰ درصد بهره‌مند شوند.

به گزارش اصفهان شرق؛ کریم زارع در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری با اداره کل فنی و حرفه‌ای استان، گفت: این تفاهم‌نامه برای هم‌افزایی و بهره‌مندی از امکانات مشترک در زمینه ارتقای مهارت‌های کاربردی جامعه تحت حمایت این نهاد برقرار شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان مدت این تفاهم‌نامه را سه سال اعلام کرد و افزود: بر اساس مفاد این تفاهم‌نامه خدمات آموزشی در آموزشگاه‌های آزاد و دولتی تحت نظارت اداره کل فنی و حرفه‌ای استان و همچنین دوره‌های آموزشی ویژه که با سفارش کمیته امداد برگزار می‌شوند نیز، با تخفیف نزدیک به ۵۰ درصدی به مددجویان ارائه می‌شود.

زارع با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از افراد نیازمند و مددجویان تحت حمایت این نهاد، مهارت‌ها و فنونی را در بازار آزاد و بدون شرکت در دوره‌های آموزشی فراگرفته‌اند ولی فاقد گواهینامه مهارت هستند، ادامه داد: بر اساس تفاهم‌نامه امضا شده، سازمان فنی و حرفه‌ای استان پذیرفت که این افراد با حضور در دوره آموزشی به مدت ۱۰ درصد استاندارد به مرحله آزمون معرفی شده و در صورت قبولی، مدرک فنی و حرفه‌ای دریافت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به همه‌گیری ویروس کرونا و محدودیت‌هایی که ایجاد کرده است، گفت: در این تفاهم‌نامه تمهیداتی برای برگزاری دوره‌های آموزشی با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای به صورت غیرحضوری و در بسترهای برخط و غیر برخط، اندیشیده شده است.

وی کمک مؤثر به نیازمندان را مستلزم توجه به توانمندسازی آن‌ها دانست و یادآور شد: کمک به اشتغال مددجویان و نیازمندان و ایجاد شغل برای جامعه در حال حاضر از امور خیر و عام‌المنفعه بزرگ به حساب می‌آید و امیدواریم همه دلسوزان و فعالان عرصه خیر و احسان با اهتمام به این مسئله به رونق تولید و کسب و کار در جامعه یاری رسانند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.