سرویس: غیر تولیدی » نقلی 07:52 - دوشنبه 19 خرداد 1399

نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

آمریکا در سراشیبی سقوط است/ چهره واقعی آمریکا ‌برای دنیا آشکار شد

گروه استان‌ها ـ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: ایالات متحده آمریکا فقط یک ظاهر فریبنده پوشالی داشت که خداوند اراده کرد قضایایی پیش بیاید تا واقعیت‌ها آشکار و این ظاهر برملا شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی، با بیان اینکه به‌لطف الهی آمریکا در سراشیبی سقوط قرار گرفته است، اظهار داشت: ایالات متحده آمریکا فقط یک ظاهر فریبنده پوشالی داشت که خداوند اراده کرد، قضایایی پیش بیاید تا واقعیت‌ها آشکار و این ظاهر برملا شود.

وی با بیان اینکه حوادث اخیر یکی پس از دیگری سبب آشکار شدن چهره واقعی آمریکا شد، تصریح کرد: ناتوانی کشوری مثل آمریکا که خود را ابر قدرت جهان می‌داند در کنترل ویروس کرونا و افزایش روزانه تعداد مبتلایان به این ویروس، سبب آشکار شدن بخش عظیمی از این واقعیت‌ها شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به موج عظیم اعتراضات ضد‌نژادپرستی در آمریکا‌ بیان کرد: در قضایای اخیر نژاد‌پرستی نیز بخشی از چهره واقعی آمریکا به جهانیان ثابت شد؛ در ابتدا باید ابهت پوشالی آمریکا از ذهن مردم پاک می‌شد که اتفاقات اخیر تأثیر به سزایی در این زمینه داشت و مرحله بعد نیز تلاش خود مردم آمریکا در جهت از بین بردن این حاکم ستمگر بود که این اقدام نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.