سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 21:39 - یکشنبه 04 خرداد 1393

ساخت بزرگترین مسجد توسط خیرین مالواجردی

بزرگترین مسجد توسط خیران مالواجردی با هزینه ی بالغ بر بیست میلیار ریال در حال ساخت می باشد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا، حاج رضا نیکبخت پیمانکار این پروژه اظهار داشت: این مسجد در زمینی به مساحت 10000 مترمربع و زیر بنای 1150 متر مربع در حال ساخت می شود. طبقه ی اول در مساحت 700 متر مربع و طبقه دوم 450 متر مربع و دارای یک گنبد به ارتفاع 8 متر و دو گلدسته به ارتفاع 13 متر خواهد بود.

وی در ادامه افزود:
این مسجد از کامل ترین مساجد منطقه بوده و در اینده نزدیک در ضلع جنوبی آن نیز یک حسینیه احداث خواهد شد و به یک مجموعه فرهنگی مذهبی کاملی تبدیل خواهد شد.

نیکبخت در مورد پیشرفت فیزیکی این پروژه گفت:
ساخت این پروژه از فروردین 92 شروع شده و حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا کنون 100 تن میلگرد، 400 تن سیمان و 500 تن شن بکار برده شده است و انشاالله طی یک سال آینده به اتمام خواهد رسید.

وی هزینه ساخت این بنا را حدود 20/000/000/000( بیست میلیارد ریال ) برآورد کرد که تماما از طرف دو برادر حاج حسین و حاج حسن حیدری و پسران از خیران مالواجردی ساکن تهران پرداخت شده است.

3 نظر در مورد “ساخت بزرگترین مسجد توسط خیرین مالواجردی”

  1. صادق گفت:

    با سلام
    در اين خبر مشخص نيست که اين مسجد بزرگترين مسجد در منطقه است، در استان است، در کشور است، در خاورميانه است، يا در جهان.
    بگذريم،‌ بعد از خواندن اين خبر با خود گفتم: خدايا ،‌ تو اون منطقه وقتي خيلي از خانواده ها براي تهيه جهاز دخترانشان يا خرج روزانه شان مانده اند آيا تو راضي هستي که مسجدي با هزينه دو ميليارد تومان ( توجه کنيد دو ميليارد تومان ) در روستايي که 2 هزار نفر جمعيت نداره ساخته بشه ؟ آن موقع مردم در مورد دين چه فکر ميکنند؟ من که نتوانستم پاسخي دريافت کنم.

  2. گل رامیان گفت:

    با سلام
    سایت شما در گل رامیان لینک شده است لطفا شما نیز گل رامیان را در پیوندهای خود قرار دهید
    باتشکر

  3. بنده خدا امیر گفت:

    باسلام . بنظرمن درچنین شرایطی که بیکاری . اعتیاد . فقر . گرانی و نبودحداقل امکانات رفاهی در روستا که از اهمیت بالایی برخوردار است ساخت چنین بنایی در روستایی که دارای چندین مسجد و حسینیه نیه فعال مبیاشد چه معنایی دارد؟ ایکاش این سرمایه صرف ساخت کارخانه ای میشد که علاوه براشتغال زایی برای جوانان وجلوگیری از مهاجرت آنان به شهرکه عواقب ناگواری را نیزبهمراه دارد همچنین به بخش تولید کشور کمک بسزایی میشد. روستای زیبای ما فاقد دکتر مقیم .نانوایی و…..میباشد. ازخداوند برای خودوهمه طلب مغفرت و عاقبت بخیری مسئلت مینمایم . خداوند مننان نگهدار همه یاشد .انشاءالله.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.