سرویس: غیر تولیدی 15:03 - یکشنبه 11 خرداد 1399

رویداد مجازی “جهش” به همت بسیج دانشجویی اصفهان آغاز به کار کرد

معاون پژوهشی فناوری بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای فعالیت بیشتر در سطح مجازی، خردادماه امسال رویداد جهش با حضور سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب الزمان افتتاح شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ محمد امین رجبی، اظهار داشت: معاونت پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان اصفهان، با توجه به شرایط کرونا از ابتدای فروردین‌ماه رویکردی را با عنوان رویداد مجازی دنبال کرد و به همین جهت، خردادماه امسال رویداد “جهش” با حضور سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب الزمان افتتاح شد.

وی با بیان اینکه با توجه به نام‌گذاری سال 99 به سال جهش تولید، نام این رویداد “جهش” قرار داده شده است، افزود: مقام معظم رهبری، سال گذشته در جمع بسیجیان فرمودند که بسیج دانشجویی در همین اواخر، نهضت مسئله‌محوری و نقش‌آفرینی تخصصی را با 4 هزار و 500 دانشجو شروع کرده است.

معاون پژوهشی فناوری بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: سایت اتکا ایونت و رویداد مجازی جهش را با همکاری اتاق بازرگانی پیگیری و برگزار می‌کنیم و مبنای کار براساس سخنان مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در مرحله نخست به سراغ صنعت‌گران، کسب و کارهای نوپا و نخبگان صنعت و افراد موفق رفتیم و در حوزه‌های گردشگری، آب، کارآفرینی و انرژی محتواهایی را به صورت فیلم آماده کردیم که در سایت اتکا ایونت برای دانشجویان علاقه‌مند شرکت در رویداد مجازی جهش بارگذاری شده است.

رجبی در رابطه با محتوای سایت اتکا ایونت گفت: در این سایت یک محتوای عمومی آموزشی برای مسئله شناسی قرار داده شده و به تفاوت مسئله و موضوع نیز اشاره شده است.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان 4 موضوع زیست بوم، کارآفرینی، کسب و کار و تست بلبین را فرا می‌گیرند و سپس در قسمت تخصصی با توجه به محوری که انتخاب کرده‌اند، مطلب را دیده و در دوبخش چالش و فرصت می‌تواند در این رویداد شرکت کند.

معاون پژوهشی فناوری بسیج دانشجویی استان اصفهان بیان کرد: نتایج توسط منتورها و صنعتگران بررسی و افراد برتر انتخاب می‌شوند. نکته مهم این رویداد، بخش معنوی جهش است که با همکاری اتاق بازرگانی قرار است از این ایده‌ها حمایت و اتصال به مراکز شتاب دهنده اتفاق بیفتد.

 دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سایت اتکا ایونت به نشانی etekaevent.ir ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.