سرویس: اجتماعی 13:13 - یکشنبه 11 خرداد 1399

جذب ۴۲۰۰ حامی برای ایتام اصفهانی در ماه رمضان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: در ماه رمضان امسال 4 هزار و 200 نیکوکار گران‌قدر اصفهانی به جمع حامیان ایتام و فرزندان نیازمند پیوستند.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد اصفهان، کریم زارع با بیان این‌که ماه رمضان فرصت گران‌بهایی برای افزایش حامیان ایتام و فرزندان نیازمند در اختیار این نهاد قرار می‌دهد، اظهار داشت: هر ساله پایگاه‌های زیادی برای جذب حامی در طرح اکرام توسط کمیته امداد در نقاط مختلف استان اصفهان و به ویژه در ایام پر برکت قدر برپا می‌شد که امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا تا حدودی از حجم و تعداد فعالیت‌ها در این زمینه کاسته شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان افزود: در ابتدای ماه مبارک رمضان پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir و سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۳۳۳۳ برای مشارکت غیرحضوری نیک اندیشان اصفهانی در این طرح راه‌اندازی شد و در دهه سوم ماه مبارک نیز با فراهم شدن امکان برپایی پایگاه‌های محیطی بیش از ۱۹۲ پایگاه در ایام شهادت امام علی (ع) در دفاتر و مراکز نیکوکاری این نهاد برپا شد و پایگاه‌های ویژه‌ای نیز در لیالی پر برکت قدر به این مهم اختصاص یافت.

وی با چشمگیر ارزیابی کردن مشارکت حامیان جدید در شرایط خاص اقتصادی و اجتماعی ناشی از همه گیری ویروس کرونا، گفت: ۴ هزار و ۲۰۰ نیکوکار اصفهانی در ماه مبارک رمضان به جمع حامیان ایتام و فرزندان محسنین اصفهانی پیوستند.

زارع تعداد فرزندان بدون حامی در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین را تا پیش از این دارای روندی نزولی اعلام کرد و عنوان کرد: مشکلات اقتصادی جامعه سبب افزایش خانوارهای تحت حمایت این نهاد و به تبع آن افزایش تعداد فرزندان تحت حمایت در طرح اکرام شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به دستاورهای اجتماعی این طرح، خاطرنشان کرد: کمک به این نیازمندان که در سنین حساس و سرنوشت ساز کودکی، نوجوانی و جوانی قرار دارند می‌تواند به ایجاد بستری صحیح برای ساخت آینده‌ای به دور از نیازمندی‌های مادی و فرهنگی برای این فرزندان ختم شود و این مسأله ضرورت توجه بیشتر رسانه‌ها، فعالان خیر و احسان و چهره‌های تاثیرگذار فرهنگی و هنری به این مسؤولیت اجتماعی را دو چندان می‌کند.

وی این طرح را در هر زمان و مکانی میسر دانست و گفت: بهترین راه مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان و مطالعه شرح مختصری از زندگی و مشکلات فرزندان حاضر در طرح و یا مراجعه به پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir و قبول حمایت آن‌ها با پرداخت مبالغ دلخواه در دوره‌های زمانی منظم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.