سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:12 - یکشنبه 11 خرداد 1399

نباید مغرور عکس گرفتن‌ها و مسائل حاشیه‌ای شویم

نماینده مردم شهرستان خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: باید مواظبت کنیم تا مغرور عکس گرفتن‌ها و مسائل حاشیه‌ای نشویم، یکی از مشکلاتی که مردم شاهد آن هستند بی‌صداقتی برخی مسؤولان است که این به خودی خود درد و رنج مردم از معضلات معیشتی و مشکلات ناشی از بیماری کرونا را دو چندان می‌کند.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی در آئین تودیع و معارفه فرماندار خمینی‌شهر اظهار داشت: از زحمات فرماندار سابق، جوان پرشور تشکر می‌کنم و درخواستم از فرماندار جدید آن است که نقاط قوت مدیرت قبلی را حفظ کنند و در جهت رفع ضعف‌ها برآییم.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: دفتر نماینده مجلس و مدیران آن که درصدد خدمت به مردم هستند در کنار مدیران شهرستان است و از هیچ‌گونه کمکی دریغ نمی‌کند، در دو عرصه قانون‌گذاری و نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها با جدیت حضور داریم چرا که طبق قانون یکی از وظایف نمایندگی مجلس نظارت است و هیچ‌چیز نمی‌تواند جلوی این امر را بگیرد.

وی تصریح کرد: در این شهرستان سیستم اتوماسیون راه‌اندازی شده است و به هر اداره رمز و کد مخصوصی تعلق می‌گیرد، تا بتوان پیگیری مطالبات مردم را از این طریق و با سهولت بیشتری انجام داد.

نقدعلی در ادامه افزود: باید مواظبت کنیم که مغرور عکس گرفتن‌ها و مسائل حاشیه‌ای نشویم، فرقی نمی‌کند هر مسؤولی در هر کجایی که باشد این مراقبت لازم است. یکی از مشکلاتی که مردم شاهد آن هستند بی‌صداقتی برخی مسؤولان است که این به خودی خود درد و رنج مردم از معضلات معیشتی و مشکلات ناشی از بیماری کرونا را دو چندان می‌کند. باید با مردم از در صداقت وارد شد و هرچه که هست را با مردم در میان گذاشت چراکه بیشترین چیزی که مردم می‌پسندند صداقت است.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: همان‌گونه که در پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در افتتاحیه مجلس یازدهم آمده است نظارت بدون اغماض در عین رعایت حرمت اشخاص باید در نظر گرفته شود، هم وظیفه نماینده و هم مسؤولان اجرایی به خصوص فرماندار نظارت بر حسن اجرای قانون در ادارات مختلف است.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.