سرویس: غیر تولیدی 11:11 - شنبه 10 خرداد 1399

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

برای شکوفایی اقتصاد و فرهنگ فساد باید ریشه‌کن شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای قدم برداشتن در حوزه فرهنگ و اقتصاد باید زمینه فساد و دزدی برچیده شود و سپس در مسیر رشد و شکوفایی قدم برداشت.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت الاسلام حسین میرزایی با اشاره به اولویت‌های مجلس یازدهم اظهار داشت: در ابتدا باید جایگاه مجلس که به فرموده امام(ره) در رأس امور قرار دارد توجه بیشتری شود زیرا مجلسی که در قعر ناامیدی قرار گرفته نمی‌تواند فرهنگ و اقتصاد را اصلاح کند.

وی افزود: بنابراین مجلس باید به جایگاه خود از طریق نظارت و استیضاح  برسد تا بعد از آن بتواند ریل اقتصاد، فرهنگ و مسائل عدالت را فراهم کند که البته خوشبختانه هیئت رئیسه خوبی در مجلس یازدهم با ترکیبی از جوانان و نماینده‌های باتجربه شکل گرفته است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای قدم برداشتن در حوزه فرهنگ و اقتصاد باید زمینه فساد و دزدی برچیده شود و سپس در مسیر رشد و شکوفایی قدم برداشت.

وی با بیان اینکه مسئله آب و پروژه‌های نیمه تمام از مهمترین مسائل استان اصفهان است، تصریح کرد: گفت‌وگوهایی با منتخبان سایر استان‌ها مانند چهارمحال بختیاری انجام شده که مشکلات و ذهنیت‌ها اصلاح و سپس به پروژه‌ها رسیدگی شود.

انتهای پیام/تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.